شناسهٔ خبر: 45132655 - سرویس فرهنگی
منبع: برنا | لینک خبر

جلیل شعبانی:

«اوج 110» به فعالیت‌های شهید ستاری در دوران جنگ می‌پردازد/ تا چند روز دیگر فیلم آماده نمایش می‌شود

جلیل شعبانی با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «اوج 110» درباره فعالیت‌های شهید ستاری در دوران جنگ تحمیلی است تأکید کرد که این فیلم به زودی آماده نمایش می‌شود.

صاحب‌خبر -

جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما که امسال فیلم سینمایی «اوج 110» به تهیه‌کنندگی او متقاضی حضور در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر است در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «اوج 110» به کارگردانی سیاوش سرمدی هنوز آماده نمایش نشده است و طی یک یا دو روز آینده کارهای فنی این فیلم به پایان رسیده و آماده نمایش می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: فیلم «اوج 110» به ماجرای شهید ستاری می‌پردازد که در زمان جنگ تحمیلی کارگاهی راه‌اندازی کرد تا یک سری تجهیزات لازم برای ساخت هواپیما را به ایران آورده و ساخت هواپیما را در کشور انجام داده و بسیاری از مشکلات کشور در این زمان را در زمان جنگ حل کند.

او افزود: قطعاً فیلم «اوج 110» شرایط لازم برای حضور در جشنواره فجر را دارد و همانطور که تأکید کردم خیلی زود مراحل فنی و نهایی این فیلم به پایان رسیده و آماده نمایش می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه درباره برگزاری سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر گفت: قطعاً همه فیلمسازان حاضر در جشنواره ترجیح می‌دهند فیلمشان برای مردم نمایش داده شود و همین اتفاق است که به جشنواره شور و حال می‌دهد اما به هر حال ما در یک شرایط ویژه هستیم و مجبوریم که در این شرایط با شکل و شمایل جدیدی به برگزاری جشنواره فکر کنیم.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قسم» در پایان اظهار داشت: ما باید کم‌کم به این فکر کنیم که در شرایط شیوع ویروس کرونا به ساخت فیلم ادامه دهیم. با فرض بر اینکه شاید تا 10 سال شیوع ویروس کرونا ادامه داشته باشد و ما باید یک برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشیم و ببینیم که در این شرایط جدید چطور می‌توان به زندگی و دیگر کارها ادامه داد. قطعاً در این شرایط لازم است تولیدات سینما و تلویزیون ادامه داشته باشد چرا که مردم به سرگرمی و دیدن فیلم و سریال احتیاج دارند. ما در شرایط حاضر علاوه بر تولید در اکران هم مشکلات بسیاری داریم و لازم است برای حل این مشکلات فکری شود اما قطعاً نمی‌توان تولید را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: