شناسهٔ خبر: 45121377 - سرویس گوناگون
منبع: رکنا | لینک خبر

فال حافظ امروز / 26 دی با تفسیر دقیق + فیلم

رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

فـال حـافـظ متولدین فروردین

photo_2019-05-25_08-24-58

مژدگانی بده ای دل که دگر مطرب عشق

راه مستانه زد و چاره مخموری کرد

نه به هفت آب که رنگش به صد آتش نرود

آن چه با خرقه زاهد می انگوری کرد

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. خرج‌ غیرمترقبه‌ای امروز روی دست شما گذاشته می‌شود. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. انسان مردم‌داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستان‌تان را بیشتر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.

 

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

photo_2019-05-25_08-24-55

خورشید چو آن خال سیه دید به دل گفت

ای کاج که من بودمی آن هندوی مقبل

شاها فلک از بزم تو در رقص و سماع است

دست طرب از دامن این زمزمه مگسل

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد انسان مردم‌داری هستید و قدر دوستان و آشنایان را می‌دانید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و برای حل مشکلی که با آن روبرو شده‌اید از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. تلاش بیشتری به خرج دهید و جدی‌تر از همیشه کار کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایای‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

 

فـال حـافـظ متولدین خرداد

photo_2019-05-25_08-24-52

من ترک عشق شاهد و ساغر نمی‌کنم

صد بار توبه کردم و دیگر نمی‌کنم

باغ بهشت و سایه طوبی و قصر و حور

با خاک کوی دوست برابر نمی‌کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

 فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. فرصتی برای افزایش درآمد پیدا می‌کنید. با مصاحبت با دوستان و آشنایان، کسالت و خستگی را کنار بگذارید و از زندگی لذت ببرید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. تغییر در محل‌کار یا منزل شما صورت می‌گیرد و این تغییر فایده‌های زیادی را برای‌تان به دنبال خواهد داشت. اوقات فراغت امروز را به رسیدگی به کارهای اعضای خانواده اختصاص دهید.

 

فـال حـافـظ متولدین تیر

photo_2019-05-25_08-24-48

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر

کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید چشم از سلامت خود برندارید و بیشتر از همیشه مواظب وجود نازنین‌تان باشید. نقشه‌ای جدید برای پیشرفت و افزایش درآمد کشیده‌اید، این برنامه را ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست می‌روید. مواظب حرف‌زدن‌تان باشید و چیزی نگویید که اطرافیان را دلخور کند. از انجام کارهای بیهوده دست‌ بکشید و با کارهای مهم و بااهمیت، زندگی خود را تغییر دهید. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید.

انسان جذابی هستید و مهره‌مار دارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان به‌سرعت مجذوب شما شوند. در نتیجه مواظب باشید که در دام هوا و هوس گرفتار نشوید و جذابیت بیش‌از‌حد، کار دست‌تان ندهد. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. مشکلی که به آن برخورده‌‌اید را با تدبیر و درایت پشت‌سر بگذارید. روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

 

فـال حـافـظ متولدین مرداد

photo_2019-05-25_08-24-45

آن نافه مراد که می‌خواستم ز بخت

در چین زلف آن بت مشکین کلاله بود

از دست برده بود خمار غمم سحر

دولت مساعد آمد و می در پیاله بود

تـعـبـیـر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. بیشتر از درآمدتان خرج نکنید و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پا‌افتاده ایجاد شده و اهل منزل روز پر تنشی را تجربه می‌کنند.

برای حل این مشاجره پا درمیانی کنید و اجازه ندهید مشکلات کوچک و بی‌اهمیت، زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. نگرانی‌های کاری را کنار بگذارید و بیشتر به فکر دوستان و اعضای منزل باشید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

 

فـال حـافـظ متولدین شهریور

photo_2019-05-25_08-24-41

بادت به دست باشد اگر دل نهی به هیچ

در معرضی که تخت سلیمان رود به باد

حافظ گرت ز پند حکیمان ملالت است

کوته کنیم قصه که عمرت دراز باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد مدتی است که آرزو کرده‌اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می‌شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. اهمیت بیشتری به سرگرمی و تفریح اعضای خانواده بدهید. دشمنی دیرینه‌ای که با فردی دارید را امروز خاتمه دهید و از در صلح و دوستی با ایشان وارد شوید.

اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. با فرد مهمی ملاقات می‌کنید و در این دیدار، مواظب رفتار و گفتارتان باشید. دشمنی دارید و این دشمن می‌خواهد امروز به هر ترتیب که شده رابطه شما و عشق‌زندگی‌تان را خراب کند، اجازه چنین عمل شرورانه‌ای را به این فرد ندهید و حقش را کف دستش بگذارید.

 

فـال حـافـظ متولدین مهر

photo_2019-05-25_08-24-37

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست

که برخوردار شد از روی فرخ

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که اجازه ندهید نگرانی‌ها و اضطراب زمینه بیماری شما را فراهم کند. برای رسیدن به آرامش از هم‌صحبتی با دوستان و آشنایان کمک بگیرید. اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید.

کارهای پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و به فکر انجام کارهای مهمی باشید که موفقیت چشمگیر را برای شما به دنبال داشته باشد. انسان هنرمندی هستید اما تاکنون کسی به هنر شما پی‌نبرده است، امروز شرایط تغییر می‌کند و فرصتی پیدا می‌‌کنید تا هنر خود را به رخ دیگران بکشید. بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و اجازه ندهید لحظه‌های‌تان هدر رود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رفتار ناپسندی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور می‌شوید، اجازه ندهید این دلخوری به کینه تبدیل شود و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

 

فـال حـافـظ متولدین آبان

photo_2019-05-25_08-24-33

آن زمان کآرزوی دیدن جانم باشد

در نظر نقش رخ خوب تو تصویر کنم

گر بدانم که وصال تو بدین دست دهد

دین و دل را همه دربازم و توفیر کنم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید.

هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. مشکلی که سر راه‌تان قرار دارد را با مشورت با بزرگان فامیل پشت‌سر بگذارید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. نظرهای خود را به دیگران تحمیل نکنید و اجازه دهید که اعضای خانواده سرنوشت خودشان را در اختیار بگیرند. امروز به ناگاه احساس خواهید کرد که حوصله کارکردن ندارید و می‌خواهید در کنار اعضای خانواده باشید.

 

فـال حـافـظ متولدین آذر

photo_2019-05-25_08-24-29

امن انکرتنی عن عشق سلمی

تزاول آن روی نهکو بوادی

که همچون مت به بوتن دل و ای ره

غریق العشق فی بحر الوداد

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. مدت‌ها است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما تاکنون از این سرمایه‌گذاری خبری نبوده و سودی روانه جیب‌تان نشده است، امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و از محل این سرمایه‌گذاری سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد.

احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناپسندی، زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کار سخت‌و‌دشواری در پیش‌روی شما قرار نمی‌گیرد. اهمیت بیشتری به زمان بدهید و نگذارید وقت با ارزش‌تان تلف شود. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند خط بکشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز رازی مگو را با شما درمیان می‌گذارد.

 

فال حافظ متولدین دی

photo_2019-05-25_08-24-25

جان بیمار مرا نیست ز تو روی سؤال

ای خوش آن خسته که از دوست جوابی دارد

کی کند سوی دل خسته حافظ نظری

چشم مستش که به هر گوشه خرابی دارد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید رویکردی سخاوتمندانه را در زندگی در پیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که گله و شکایت از شرایط زندگی چیزی را تغییر نمی‌دهد و به فکر راه‌کارهای کاربردی برای بهبود وضعیت زندگی‌تان باشید.

سود سرشاری از منبع پولی که پیش‌ از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید روانه حساب بانکی‌تان می‌شود. دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید.

این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیفتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. فرصتی از امروز را به دوستان قدیمی اختصاص دهید و در کنار رفقای دیرینه حسابی خوش‌ بگذرانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را آغاز نکرده و امروز حسابی بهانه می‌گیرد.

 

فـال حـافـظ متولدین بهمن

نماد بهمن

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من

ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می‌نماید همچو گل

ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت، نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دست‌تان می‌رسد. کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. از یکی از دوستان صمیمی خود خبر ندارید و حسابی دلتنگ‌اش شده‌اید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌ای عاشقانه در ذهن‌تان ماندگار خواهد کرد.

 

فـال حـافـظ متولدین اسفند

photo_2019-05-25_08-24-06

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل

چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

گویی برفت حافظ از یاد شاه یحیی

یا رب به یادش آور درویش پروریدن

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. خرج‌ غیرمترقبه‌ای امروز روی دست شما گذاشته می‌شود. ناراحتی‌های خود را با هم‌صحبتی با اعضای خانواده فراموش کنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید از چشم اطرافیان پنهان نمی‌ماند. انسان مردم‌داری هستید و این روحیه را ادامه دهید و تعداد دوستان‌تان را بیشتر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0