شناسهٔ خبر: 45086920 - سرویس ورزشی
منبع: سرپوش | لینک خبر

لژیونرها

صعود پورتو به یک چهارم نهایی جام حذفی در شب گلزنی طارمی/ مغانلو با VAR گل صعود زد

پورتو در شب گلزنی مهاجم ایرانی‌اش توانست با شکست ناسیونال، به یک چهارم نهایی جام حذفی پرتغال صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پورتو سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال برابر ناسیونال قرار گرفت و به سختی توانست حریف ۱۰ نفره اش را ۴ بر ۲ شکست دهد. 

گل نخست بازی را دیاز در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند اما میزبان خیلی زود نتیجه را یک بر یک کرد. در نیمه دوم باز هم ناسیونال گلزنی کرد. رویی کوریرا در دقیقه ۶۴ کارت زرد دوم را دریافت کرد و موجب شد میزبان ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. پورتو از این فرصت استفاده کرد و در لحظات پایانی با گلزنی اوانیلسون بازی را ۲ بر ۲ کرد. 

برنده باید در وقت های اضافه مشخص می شد.سرجیو اولیویرا گل سوم پورتو را در دقیقه صد و یک به ثمر رساند. مهدی طارمی که در ترکیب اصلی پورتو حضور داشت در دقیقه ۱۱۵ توانست با گلزنی، صعود تیمش را به دور بعد قطعی کند. 

 مغانلو با VAR گل صعود زد

مهاجم ایرانی سانتا کلارا در لحظات پایانی دیدار با موریرنسی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال سانتا کلارا که برخلاف دو بازی گذشته‌اش شهریار مغانلو را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب با موریرنسی دیدار کرد.

نیمه اول با برتری یاران مغانلو پایان یافت، اما در دقیقه ۵۱ روی یک رفت و برگشت در توپ ارسالی از کرنر، سیلوا با شوت زمینی از زاویه بسته گل تساوی موریرنسی مقابل سانتا کلارا را به ثمر رساند.

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود و به نظر می‌رسید کار به وقت‌های اضافه کشیده شود، مهاجم ایرانی سانتا کلارا اجازه نداد این اتفاق بیفتد و توانست گل برتری تیمش مقابل سانتا کلارا را بزند.

شهریار مغانلو توپ ارسالی از جناح راست زمین را در حالی بالاتر دروازه‌بان موریرنسی زد که برخوردی هم با او داشت و پس از آن توپ تبدیل به گل شد.

گلزنی طارمی و مغانلو،جام حذفی پرتغال

 در این صحنه داور مسابقه به کنار زمین رفت و مجددا صحنه برخورد مغانلو با دروازه‌بان موریرنسی را که مشکوک به خطا بود را مورد بررسی قرار داد، اما در نهایت تصمیم گرفت گل را صحیح اعلام کند.

در نهایت سانتا کلارا موفق شد در شب گلزنی شهریار مغانلو به پیروزی ۲ بر یک در زمین موریرنسی برسد و به جمع هشت تیم برتر جام حذفی پرتغال صعود کند.

مغانلو که پس از پیوستن به سانتا کلارا در ۶ مسابقه لیگ برتر پرتغال موفق به گلزنی نشده بود، امشب در دیدار جام حذفی گل حساسی را به ثمر رساند تا احتمالا با این گل جایگاه خود در ترکیب تیمش را هم محکم کند.

گلزنی طارمی و مغانلو،جام حذفی پرتغال