شناسهٔ خبر: 45082854 - سرویس اقتصادی
منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت

19 دی: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز گفت: جزئیات طرح تخصیص سهام عدالت به جاماندگان تصویب شد.

صاحب‌خبر -

اکبر حیدری روز سه‌شنبه ۲۳ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان طی چند ماه گذشته توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت و جزئیات آن به تصویب رسید.

به گزارش ایسنا، سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، افزود: با توجه به اینکه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان برای دولت بار مالی دارد و دولت نیز مدعی بود که منابع کافی مالی برای این کار ندارد، طی نشستی در مجلس شورای اسلامی ، نحوه تامین منابع مالی اجرای طرح نیز مشخص شد.

این مسئول تصریح کرد: پس از تصویب طرح فوق در کمیسیون تلفیق برای اجرا به دولت ارسال خواهد شد؛ اولویت تخصیص سهام عدالت به روستانشینان، عشایر و اقشار کم درآمد است.

حیدری اشاره کرد: این افراد با توجه به بررسی‌هایی که دولت در حوزه تخصیص طرح‌های معیشتی داشته شناسایی شده‌اند البته دو میلیون نفری که با داشتن کاغذ ثبت نام دوره قبلی از سهام عدالت جامانده‌اند نیز سهام عدالت دریافت خواهند کرد.

وی ضمن اظهار امیدواری برای تخصیص سهام عدالت به شش دهک پایین جامعه که جامانده اند، تصریح کرد: امیدواریم این سهام به همه جامعه هدف برسد.

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در ادامه ضمن تشریح دو روش مستقیم و غیرمستقیم سر راه مردم بود، اظهار کرد: پیگیر این هستیم که مردم با روشی که سال‌های گذشته سود دریافت کرده‌اند سود دریافت کنند؛ به هیچ وجه نیاز نیست که مردم برای دریافت سود به در سامانه جدیدی ثبت نام کنند.

وی در خصوص پرداخت سود سهام عدالت هم گفت: احتمال زیاد فروردین سال ۱۴۰۰ سود سهام عدالت به حساب شهروندان واریز خواهد شد.