شناسهٔ خبر: 44323137 - سرویس سیاسی
منبع: برنا | لینک خبر

ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

چگونگی فعالیت مشاغل و حضور کارکنان ادارات در محل کار

بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان وضعیت حضور کارکنان ادارات در محل کار مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛بنا به  این اطلاعیه   با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در اغلب شهرهای استان، کارکنان ادارات از روز شنبه طبق مصوبه اعلام شده برای وضعیت نارنجی در محل کار خود حاضر می شوند .

 بر اساس این مصوبه کارکنان دستگاه های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان ها، هلال احمر و امثال آنها با دو سوم ظرفیت کارکنان خود فعالیت خواهند کرد .

سایر دستگاه های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از پنجاه درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و سایر کارکنان به صورت دورکاری یا شیفت بندی انجام فعالیت نمایند .

با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونای استان؛ ضرورت دارد دستگاه های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات ستاد و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل بیماری اهتمام داشته باشند .

همچنین  در این اطلاعیه آمده است:ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکر از همراهی و همدلی گسترده هم استانی‌های عزیز و تأکید بر ادامه این روند موفق، اعلام می‌دارد با توجه به عبور استان از وضعیت قرمز و قرار گرفتن کل شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی، فعالیت گروه‌های شغلی ۲ و ۱ با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی بلامانع بوده و تمامی مشاغل گروه‌های شغلی ۴ و ۳ همچنان تعطیل می‌باشد.

ممنوعیت ترددهای شهری در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح همچنان برقرار است.

 

 

 

بیشتر بخوانید: