شناسهٔ خبر: 44318347 - سرویس اجتماعی
منبع: رکنا | لینک خبر

هواشناسی هشدار داد / بارندگی شدید در کشور

رکنا: بنابر اعلام سازمان هواشناسی، از فردا مجددا بر شدت بارش ها در کشور افزوده می شود و تشدید فعالیت سامانه بارشی را در مناطق جنوب و جنوب غرب خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور در روزهای آینده و هشدار در خصوص احتمال آب گرفتگی در برخی استان ها، اعلام کرد: از فردا مجدداً بر شدت بارش ها در کشور افزوده می شود و تشدید فعالیت سامانه بارشی را در مناطق جنوب غرب و مناطق جنوبی خواهیم داشت.

بنابر اعلام سازمان هواشناسی ، با توجه به بارش های مجدد در استان خوزستان از فردا، باید رسیدگی های لازم به این مناطق انجام شود.

از روز شنبه در مناطقی ازجمله دامنه های البرز، بخش های شمالی کشور و سواحل شمالی کشور بر شدت بارش ها افزوده می شود.

به علاوه این بارش ها در بخش هایی از مناطق بوشهر، فارس، شمال استان خوزستان، گیلان، بخش هایی از غرب البرز، کهگیلویه و بویر احمد شدید تر خواهد بود و احتمال آب گرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها وجود دارد.

برای روز یکشنبه نیز تشدید فعالیت این سامانه اکثر مناطق کشور را در بر می گیرد و به غیر از استان سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور بارندگی و بارش باران را داریم.

بارش باران در بخش های جنوبی همراه با رعد و برق و ورزش باد و در بخش های شمالی نیز بارش برف همراه با کولاک برف و کاهش دما خواهد بود.

برای تهران نیز در ساعت های آینده بارش باران را در بخش هایی از شهر خواهیم داشت.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
10 1