شناسهٔ خبر: 44307528 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش باشگاه پرسپولیس به تعویق زمان دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا

باشگاه پرسپولیس نسبت به رای دادگاه عالی ورزش درباره تعویق زمان فینال لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه عالی داوری ورزش (CAS) در تاریخ ۱۲/۹/۱۳۹۹ ضمن ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، ثبت شکایت باشگاه النصر عربستان علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و پرسپولیس در این دادگاه را به اطلاع مسئولان باشگاه رساند.

این دادگاه از خواندگان پرونده مورد اشاره درخواست کرد تا نظرشان را در خصوص برخی از نکات آئین رسیدگی به خصوص رسیدگی به صورت فوری به این پرونده جهت صدور رای تا قبل از تاریخ برگزاری مسابقه فینال، حداکثر طی مدت ۲۴ ساعت اعلام کنند.

مدیریت و تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی لازم و اخذ نظر از متخصصان امر حقوق ورزشی، با توجه به شکست تیم النصر در مسابقه نیمه نهایی و همچنین نتایج دو مرحله رسیدگی در کمیته انضباطی و کمیته استیناف AFC و بی‌پایه و اساس بودن ادعا‌های باشگاه عربستانی علیه پرسپولیس، مخالفت قاطع خود را با این شرایط اعلام داشته و همچنان به شایستگی فنی و حقوقی حضور پرسپولیس در مسابقه فینال تاکید دارد.

باشگاه النصر عربستان پس از شکست مقابل پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا از این باشگاه به دلیل استفاده غیرقانونی از بازیکنان جدیدش شکایت کرد.

شکایت النصری ها در AFC و فیفا رد شد و آن ها مجبور شدند شکایت خود را به دادگاه حکمیت ورزش "CAS" ببرند.

دادگاه CAS نیز برای رسیدگی به این شکایت در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده برای بررسی این پرونده به این کنفدراسیون پیشنهاد می دهد تا تاریخ برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق بیاندازد.

طبق تاریخ قبلی، پرسپولیس ایران و نماینده شرق آسیا باید در روز ۲۹ آذر برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/