شناسهٔ خبر: 44274048 - سرویس ورزشی
منبع: ایمنا | لینک خبر

در لیگ برتر هندبال بانوان:

پیروزی اشتادسازه مقابل پرسپولیس

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان تیم اشتاد ساز مشهد مقابل پرسپولیس بهبهان ۳۳ بر ۱۸ پیروز شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان امروز ۱۱ آذر ماه در سالن شهید بهشتی مشهد، در دور دوم از مرحله برگشت تیم اشتاد سازه مشهد برابر پرسپولیس بهبهان در حالی پیروز شد که تیم بهبهانی سه نفر از بازیکنان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

در نیمه اول اشتاد سازه مشهد به رهبری نشمین شافعیان با ترکیب اصلی و با استفاده از بازیکنان با تجربه‌اش مقابل جوانان بهبهانی قرار گرفت. پرسپولیس بهبهان بازی خوب نمایش دادند و در ۸ دقیقه پایانی نیمه نخست، تنها دوباره اجازه گلزنی به تیم مشهد را داد. در این بازی هانیه لک دروازه‌بان اول و ملی پوش اشتاد سازه در چهار چوب این تیم قرار داشت و کمک شایانی به تیمش کرد. نیمه نخست با برتری ۱۵ بر ۱۰ اشتاد سازه به پایان رسید.

در نیمه دوم دختران پرسپولیس با هدایت ناهید رضایی مقداری افت داشتند و از عملکرد خوبشان در نیمه نخست خبری نبود. اشتاد سازه مشهد با استفاده از موقعیت‌ها و اشتباهات بازیکنان تیم‌بهبهان توپ‌های بیشتری وارد دروازه حریف کردند و با نتیجه ۳۳ بر ۱۸ پیروز شدند.

برد تیم اشتاد سازه مشهد در این بازی در حالی رقم خورد که در بازی قبل برابر سپاهان اصفهان شکست خورده بودند.

به گزارش ایمنا، فردا ۱۲ آذر ماه در ادامه بازی‌ها در گروه الف از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه تیم‌های شهید شاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان و از ساعت ۱۷ و ۳۰ تأسیسات دریایی تهران و سنگ آهن بافق به مصاف هم خواهند رفت.