شناسهٔ خبر: 44273930 - سرویس اقتصادی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی خبر داد:

فعالیت خشکشویی‌ها تا ساعت ۲۰ در محدودیت‌های کرونایی/ دستگاه‌های خشکشویی رو به فرسودگی است

رجب زاده گفت: واحد‌های صنفی خشکشویی و لباسشویی در ایام محدودیت‌های کرونایی تا ساعت ۲۰ خدمات رسانی به مردم دارند.

صاحب‌خبر -

 رجب زاده رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعالیت واحد‌های صنفی در ایام محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: واحد‌های صنفی تحت نظارت اتحادیه با توجه به اینکه در گروه شغلی یک قرار دارند و به درمانگاه‌ها خدمات رسانی می‌کنند، اجازه فعالیت در این ایام را دارند.

وی افزود: کادر درمان، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های مختلف برای تمیز کردن البسه و پتو‌های خود و بیماران به واحد‌های خشکشویی مراجعه می‌کنند و به همین دلیل است که این صنف در هر شرایطی باید باز و اجازه فعالیت داشته باشد.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی بیان کرد: در طرح جدید محدودیت‌های کرونایی، محدودیت ساعتی برای واحد‌های صنفی اتحادیه خشکشویی اعمال شده به طوری که هر یک از اعضا باید تا ساعت ۲۰ واحد خود را تعطیل کنند و تا ساعت ۲۱ که زمان محدودیت تردد آغاز می‌شود، به منزل خود بازگردند.

رجب زاده در خصوص مشکلات این صنف گفت: یکی از مشکلات بزرگی که اتحادیه با آن مواجه است، فرسوده شدن دستگاه‌های خشکشویی است به طوری که این دستگاه‌ها سال‌های گذشته به کشور وارد شده و در حال حاضر با توجه به نوسان شدید نرخ ارز، امکان نوسازی آن‌ها بسیار سخت است.

وی تصریح کرد: با نرخ دلار فعلی، وارد کردن یک دستگاه نیمه پیشرفته به کشور برای فرد متقاضی حدود یک میلیارد تومان آب می‌خورد در صورتی که قیمت آن در پنج سال گذشته حدود ۸۰ میلیون  تومان بود.

انتهای پیام/