شناسهٔ خبر: 44273621 - سرویس ورزشی
منبع: تسنیم | لینک خبر

تاکید سلطانی‌فر بر همدلی مجموعه ورزش برای حضور پر قدرت کاروان ایران در بازی‌های توکیو

وزیر ورزش و جوانان بر همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش برای حضور پرقدرت کاروان ایران در بازی‌های توکیو، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به وضعیت المپین‌ها پیش از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک آنچه که توسط ورزشکاران به دست آمده بود راضی کننده و رو به رشد و شرایط به گونه‌ای برنامه ریزی شده بود که حتی می‌توانستیم سهمیه‌های بعدی برای حضور در بازی‌ها را کسب کنیم.

وی تاثیرمنفی شیوع ویروس کرونا بر ورزش ایران و جهان را مورد توجه قرار داد و گفت: ترس از مبتلا شدن به ویروس کووید 19، عدم برگزاری اردوها و مسابقات به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی،کنترل‌های بهداشتی، قطعا بر روند آماده‌سازی تیم‌ها، اثر منفی خواهد داشت که نباید نادیده گرفته شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وزیر ورزش و جوانان در ادامه تاکید کرد که با وجود شرایط به وجود آمده، ورزشکاران در شرایط خوبی قرار دارند که باید روند آماده سازی با دقت نظر بیشتری صورت بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش نظارت دقیق تر بر رعایت بیشتر پروتکل‌ها در اردوها را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مهم باید مد نظر گرفته شود، چنانچه موردی از بیماری در اردوها مشاهده شد، با سرعت کنترل و درمان شود.



وی همگرایی و همدلی میان مجموعه ورزش کشور را موجبات حضور قدرتمند کاروان ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو دانست و تاکید کرد: امیدوارم این رقابت‌ها بتواند از ابعاد مختلف دستاوردهای درخشانی برای ایران عزیز داشته باشد.

انتهای پیام/