شناسهٔ خبر: 44252353 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

اصحاب رسانه استان قزوین تأکید کردند؛

ترور دانشمندان هسته‌ای ملت ما را برای ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند

قزوین – اعضای سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بیانیه‌ای با محکوم کردن ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان تأکید کردند ترور دانشمندان هسته‌ای ملت ما را برای ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین اصحاب رسانه بسیجی استان قزوین در بیانیه‌ای ترور شهید فخری زاده را محکوم کرده اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسان‌ها هر روز که می‌گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملت‌های بصیر و آزاده نمایان‌تر می‌شود و با بی‌شرمی تمام، جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می‌شوند. همانها که مظلومانه سردار دل‌ها و قهرمان مبارزه با تروریسم سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، قهرمانی دیگر از سپهر علمی کشور دانشمند نامدار هسته‌ای و دفاعی دکتر محسن فخری زاده را ترور نموده و به شهادت می‌رسانند.

اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادی خواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

اهالی رسانه استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت این سرباز تلاشگر و گمنام انقلاب به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید سرافراز و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت و ترور کور را محکوم کرده، خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است.

اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، با خون شهید عهد می‌بندند که ضمن ادامه مسیر والای ایشان، آماده‌تر از قبل، خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی کنند.