شناسهٔ خبر: 44251961 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

بسیج رسانه قزوین ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد

قزوین - ایرنا - بسیج رسانه استان قزوین ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که یک رونوشت از آن شامگاه دوشنبه در اختیار ایرنا استان قزوین قرارگرفت آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی و پیشرفت انسان‌ها هر روز که می‌گذرد چهره کریه و خونخوارشان برای ملت‌های بصیر و آزاده نمایان‌تر می‌شود و با بی شرمی تمام، جنایات خود را اعلام و روز به روز رسواتر می‌شوند.

همان‌ها که مظلومانه سردار دل‌ها و قهرمان مبارزه با تروریسم، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند، قهرمانی دیگر از سپهر علمی کشور، دانشمند نامدار هسته‌ای و دفاعی دکتر محسن فخری‌زاده را ترور نموده و به شهادت می‌رسانند.

اما خصم زبون باید بداند با این توطئه‌ها، ترورها و شهادت‌ها ملت ما مصمم‌تر و سرافرازتر زیر پرچم اسلام ناب محمدی (ص)، مسیر عدالت و آزادیخواهی خود را در دنیا ادامه می‌دهد و هیچ خللی در عزم و اراده پولادین مردم وارد نمی‌شود.

اهالی رسانه استان قزوین ضمن عرض تسلیت شهادت این سرباز تلاشگر و گمنام انقلاب به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید سرافراز و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت و ترور کور را محکوم کرده، خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است.

اعضای سازمان بسیج رسانه این استان ولایتمدار، با خون شهید عهد می‌بندند که ضمن ادامه مسیر والای ایشان، آماده‌تر از قبل خود را مهیای حضور در جبهه‌های سخت و نرم دفاع از اسلام، انقلاب و نظام مقدس اسلامی کنند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین