شناسهٔ خبر: 44251491 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

تیم‌های لیگ برتر بدانند بازی با تیم ما راحت نخواهد بود

اهواز- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به اینکه حریف گلوگیری برای سایر تیم‌ها هستیم، گفت: همه تیم‌های لیگ برتر بدانند بازی با تیم ما راحت نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی شامگاه دوشنبه پس از تساوی مقابل فولاد در نشست خبری، گفت: امروز با یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران بازی داشتیم.

وی افزود: برای این بازی استراتژی خاصی را تعریف کرده بودیم که خدا را شکر با توجه به مواردی که کادر فنی گوشزد کرده بود، به خوبی انجام شد و با ارائه بازی خوبمان به هدف خود دست پیدا کردیم.

عبدی با اشاره به اینکه بازی امروز پایاپای بود، عنوان کرد: درصدی شانس‌های فولاد بیشتر بود و این طبیعی است چرا که فولاد یکی از مدعیان قهرمانی است اما ما به حداقل چیزی که در این بازی می‌خواستیم، به آن رسیدیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه در سال اول حضور در لیگ برتر قصد داریم در رده‌های دهم به بالا باشیم، گفت: امیدوارم بتوانیم با انگیزه بازیکنان و انرژی که دارند، به این خواسته برسیم و همه تیم‌های لیگ برتر بدانند به سختی می‌توانند از تیم ما رد شوند.

بازی تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به پایان رسید.