شناسهٔ خبر: 44250796 - سرویس علمی-فناوری
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آب‌گرفتگی بیمارستان سربندر و انتقال عجیب بیمار

آب‌گرفتگی بیمارستان سربندر و انتقال عجیب بیمار

ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بیمارستان «‌راه زینب» در سربندر در بندر امام خمینی به دلیل بارندگی‌های اخیر به شدت دچار آب‌گرفتگی شده و فردی، برای رساندن بیمار به بیمارستان او را به دوش گرفته است.

صاحب‌خبر -

عصر جنوب: ویدیوی منتشر شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بیمارستان «‌راه زینب» در سربندر در بندر امام خمینی به دلیل بارندگی‌های اخیر به شدت دچار آب‌گرفتگی شده و فردی، برای رساندن بیمار به بیمارستان او را به دوش گرفته است.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر با اشاره به جا‌به‌جایی نامناسب بیمار دیالیزی در بندرامام اظهار کرد: متاسفانه در نتیجه بارندگی‌های اخیر بندرامام، بیمارستان راه زینب این شهر حدود یک متر دچار آبگرفتگی شد و همین مسئله خدمات‌رسانی به بیماران را دشوار کرده است.

وی افزود: فیلم منتشر شده از یک بیمار دیالیزی بر دوش همراه خود برای جا‌به‌جایی در محوطه بیمارستان را رد نمیکنم و این نتیجه شرایط بحرانی اخیر شهر است.

شنبدی ادامه داد: با وجود اینکه امکاناتی از قبیل قایق و آمبولانس برای جا‌به‌جایی بیماران فراهم کرده‌ایم اما این شهروند خودسرانه اقدام به جا به جایی بیمار بر دوش خود کرده است.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اذعان کرد: تلاش‌ها برای تخلیه بیمارستان و اطراف آن توسط نیروهای امدادی ادامه دارد و هماهنگ شده است که خودرو مناسب و امکانات بیشتری در اختیار کادر درمان قرار داده شود.

بغل کردن بیمار برای انتقال به بیمارستانِ آب‌گرفته