شناسهٔ خبر: 44205065 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سخنگوی فدراسیون کشتی: برای حضور در لیگ برتر همه تست های کرونا منفی بود

محمد ابراهیم امامی گفت: برای حضور در رقابت های گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی، تست کرونای تمامی کشتی گیران و عوامل اجرایی منفی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۲ و ۱۳ آذرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.

بر همین اساس محمد ابراهیم امامی در مورد نتایج تست های PCR فرنگی کاران حاضر در گروه الف لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه تست مثبت کرونا نداشتیم و تمام اعضای حاضر در گروه الف که قرار است از فردا (یکشنبه) از ساعت ۹:۳۰ صبح مسابقات شان را شروع کنند، ابتدا تست PCR دادند که منفی شد و حالا در قرنطینه هستند. منظور اطمینان بیشتر از سلامت کشتی گیران، مربیان، کادر اجرایی، فنی و سرپرستی، تست آنتی ژن نیز از آنها گرفته شد که اگر جوابش منفی باشد، آنها مجوز حضور در مراسم وزن کشی که ساعت ۱۸ تا ۱۹ به انجام خواهد رسید، را خواهند داشت.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین در مورد محسن مدهنی و اقداماتی که برای این قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان انجام شده، تاکید کرد: بعد از کلیپی که از او در فضای مجازی منتشر شد علیرضا دبیر بلافاصله به من دستور داد که موضوع را ویژه پیگیری کنم. من هم تماس گرفته و در جریان مشکلاتش قرار گرفتم. در همین رابطه نامه ای به کمیته ملی المپیک ارسال شده و اقداماتی به خصوص برای اشتغال او انجام شد. از سوی شرکت های خصوصی و دولتی برای مدهنی موقعیت شغلی فراهم شد که خودش تمایل به حضور در شرکت دولتی داشت. از ورات کار خوزستان هم تشکر می کنم که زمینه ای فراهم شد و درنهایت قرار است او در شرکت پتروشیمی خوزستان مشغول به کار شود.

امامی افزود: مدهنی صبح امروز هم نشستی با دبیر داشت و رئیس فدراسیون قول مساعد داد بیش از قبل پیگیر کار او باشند. من امیدوار هستم با تدوین یک قانون در مجلس شورای اسلامی قهرمانان ما در تمام رشته های ورزشی دیگر دغدغه اشتغال به کار نداشته باشند.
انتهای پیام/