شناسهٔ خبر: 44204766 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش کلوپ به احتمال جدایی ستاره هلندی

یورگن کلوپ در مورد تمدید با واینالدوم مثبت فکر می کند و خوشبین است او از لیورپول جدا نشود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول تابستان امسال سخت مورد توجه بارسلونا قرار داشت. رونالد کومان جذب او را به سران بارسا پیشنهاد داده بود اما واینالدوم در نهایت پس از صحبت با یورگن کلوپ حاضر شد یک فصل دیگر برای قرمزها بازی کند. نکته مهم اینجاست که از قرارداد او تنها چند ماه باقیمانده و در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

 

 

 

 

لیورپول در تلاش برای تمدید قرارداد با این بازیکن 30 ساله است ولی هنوز به توافقی دست پیدا نکرده تا بارسا امیدوارتر از همیشه به جذب واینالدوم در تابستان پیش رو باشد. او فصل جاری 15 بازی برای لیورپول انجام داده است.

 

یورگن کلوپ روز گذشته در نشست خبری بازی با برایتون و در پاسخ به سوالی در مورد واینالدوم گفت:« دوست دارم او بماند و از این بابت قطعا خوشحال خواهم شد. از جینی کاملا راضی هستم و همانطور که می بینید، او اغلب اوقات در ترکیب ثابت است. جینی یکی از بهترین های دنیا در پست خودش است و از بهترین هایی که در دوران مربیگری ام با آنها کار کرده ام. او همیشه خوب بازی کرده و در خدمت تیم است و برای همین تقریبا از بازیکنان اصلی تیم است. تعداد بازی های بد او آنقدر کم بوده که به یاد نمی آورم.»

 

 

 

 

کلوپ ادامه داد:« جینی در پست های مختلفی بازی کرده و الان در فرم خوبی قرار دارد. تا زمانی که او تصمیمی برای آینده اش نگرفته، ما به تمدید با او امیدواریم و خوشبینم که با ما ادامه بدهد. در این زمینه من مثبت فکر می کنم.»