شناسهٔ خبر: 44204531 - سرویس بین‌الملل
منبع: مهر | لینک خبر

جنبش «أمل» لبنان:

شهادت «فخری‌زاده» بر قدرت ایران در مقابله با دشمنان می‌افزاید

رامین حسین آبادیان

جنبش «أمل» لبنان به ریاست «نبیه بری» ضمن محکومیت شدید ترور شهید «محسن فخری‌زاده»، تأکید کرد: شهادت فخری‌زاده بر قدرت ایران برای مقابله با دشمنان می‌افزاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، جنبش «أمل» لبنان به ریاست «نبیه بری» رئیس پارلمان این کشور با صدور بیانیه‌ای به جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این جنبش در بیانیه خود تأکید کرد: شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بر قدرت تهران در مقابله با دشمنان می‌افزاید. بدون شک این ترور باعث توقف مسیر پیشرفت و شکوفایی ایران نخواهد شد.

این درحالی است که تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که سطح آماده‌باش در سفارتخانه‌های این رژیم از روز گذشته تاکنون بالا رفته است. در همین ارتباط، شبکه المیادین نیز اعلام کرده است که علت بالا رفتن سطح آماده‌باش در سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان ترس این رژیم از اقدام تلافی‌جویانه احتمالی تهران به دنبال جنایت ترور شهید فخری‌زاده، است.

بسیاری از طرف‌های منطقه‌ای تاکنون جنایت ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرده‌اند. در همین ارتباط، محمود الزهار عضو ارشد حماس در این خصوص گفت: جنایت ترور شهید فخری زاده با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران انجام شد. بدون شک ایران به این اقدام جنایتکارانه واکنش نشان خواهد داد.