شناسهٔ خبر: 44189544 - سرویس استانی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در برنامه زنده سیمای ورزش شبکه نور

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در برنامه ی زنده سیمای ورزش شبکه ی استانی نور حضور یافت و ضمن تشریح گزیده ای از عملکرد سال 99 به سوالات بینندگان پاسخ داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، رسول در برنامه ی زنده سیمای ورزش شبکه ی استانی نور حضور یافت و به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزهای زیرساخت ها و دست آورد های ورزش قهرمانی، بانوان، ورزش همگانی، آموزش، فرهنگی و امور جوانان پرداخت.
وی در ابتدا به تعداد تیم های حاضر از استان قم در لیگ های برتر کشوری در سال گذشته و عناوین کسب شده توسط ورزشکاران اشاره نمود و در ادامه به سوالات مطرح شده توسط بینندگان یک به یک پاسخگو بود.
در این برنامه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ضمن ارائه گزارش درخصوص اقدامات انجام شده در راستای حمایت از باشگاه داران، از بخشودگی اجاره اماکن ورزشی دولتی و ارائه تسهیلات استانی و ملی به مربیان و باشگاه داران بخش خصوصی سخن گفت.
وی عنوان کرد: حمایت از قهرمانان ملی استان قم به عنوان یکی از سیاست های این اداره کل بوده که با توجه به میزان ظرفیت و منابع موجود در زمینه های همچون تجلیل، اشتغال، مسکن در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: ورود بخش خصوصی در ورزش، مقدمات خوبی را برای تشویق و ترغیب دیگر بخش ها مهیا ساخته و امیدواریم حوزه صنعت نیز نقش پررنگتری در این حوزه پیدا کند .