شناسهٔ خبر: 44188723 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

نظری: فوتسال طفل سرراهی فدراسیون فوتبال است

علی احدی

دروازه بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: بازیکنان از این بلاتکلیفی خسته شده اند و ذهن ها درگیر این است که چه زمانی قرار است لیگ شروع شود.

صاحب‌خبر -

مصطفی نظری دروازه بان تیم کراپ الوند در گفتگو با ایسنا در مورد وضعیت این تیم گفت: بیش از دو ماه است که تمرینات خود را شروع کردیم و با برنامه ریزی برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر آماده شدیم. در این مدت هزینه زیادی برای تیم رقم خورده ولی وضعیت برگزاری مسابقات مشخص نیست. گرچه برادران نخ باف مالکان تیم با این قضیه حرفه ای برخورد کردند اما بازیکنان از این بلاتکلیفی خسته شده اند و ذهن ها درگیر این است که چه زمانی قرار است لیگ شروع شود.
وی با بیان اینکه نمی توانیم تمرینات را تعطیل کنیم چون هر زمان احتمال شروع لیگ هست تاکید کرد: قرار بود ۵ آذر اعلام کنند که وضعیت چه می شود اما خبری نشد. همین عامل باعث دلخوری های زیادی شده است. وقتی لیگ هندبال، والیبال، کشتی و بسکتبال برگزار می شود اما برای فوتسال این اتفاق رخ نداده یاد این جمله می افتم که فوتسال طفل سرراهی برای فدراسیون فوتبال است.
دروازه بان تیم کراپ در مورد اینکه آیا موافق برگزاری لیگ برتر به صورت مجتمع هستید یا نه خاطر نشان کرد: در این شرایط برگزاری لیگ مهم است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت موجود هر گونه که به صلاح است برگزار کنند چون برگزاری آن به هر نحو به سود فوتسال است. به نظرم کسانی که حرف از لغو لیگ می زنند باید بدانند که این اتفاق به ضرر کل فوتسال خواهد بود.
انتهای پیام