شناسهٔ خبر: 44188052 - سرویس فرهنگی
منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

30 بهمن 99 آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تجارب برتر تربیتی

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی معاون و روسای داخلی حوزه پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با مدیران، روسا و معاونان پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد، اعلام کرد: 30 بهمن 99 آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تجارب برتر تربیتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مهین خدایی با اشاره به ارسال بخشنامه اجرایی برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی به آموزش و پرورش سراسر استان، گفت: تمامی همکاران شاغل در مدارس، مراکز پرورشی و ادارات داخل و خارج کشور می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: تجربه ارسالی باید مربوط به ۳ سال اخیر باشد و آثار پس از داوری در شهرستان ها و مناطق باید تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه استانی، واقع در اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، ارسال شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان کرمان یادآور شد: سهمیه استان به مرحله کشوری ۱۴ اثر شامل ۷ اثر با موضوع تربیتی، ۴ اثر با موضوع مشاوره و ۳ اثر با موضوع مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی است.

خدایی همچنین گفت: بخشنامه اجرایی و پایدار برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم نیز به سراسر استان ابلاغ شده و تمامی مدرسان این درس می توانند در این جشنواره شرکت کنند که سهمیه امسال استان به مرحله کشوری جمعا ۱۶ اثر است.

وی با بیان این که تجربه ارسالی باید کاربردی و قابل اجرا در سایر مدارس و مراکز باشد، تاکید کرد: تجربه باید در محورهای روش ها و الگوهای برتر تربیتی، مشاوره ای و مددکاری اجتماعی، فنون مدیریت کلاسی، تولید محصولات فرهنگی، اجرای فعالیت های پرورشی و ارائه خدمات مشاوره و مددکاری به دانش آموزانباشد.