شناسهٔ خبر: 44175291 - سرویس گوناگون
منبع: رکنا | لینک خبر

اعدام برای نامادری بخاطر قتل فجیع 2 کودک ناتنی + عکس

حوادث رکنا: نامادری بی رحم دو فرزندش را به طرز وحشتناکی کشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نامادری بی رحم آمریکایی که با همدستی شوهر و دخترش 2 فرزند خوانده خود را به طرز هولناکی به قتل رسانده بود بدون آزادی مشروط به اعدام محکوم شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

گزارش پلیس حاکی از آن است که دو ماه پس از ناپدید شدن ناگهانی دو کودک پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و در پی تحقیقات ماموران جنایی اجساد دفن شده دو کودک از حیاط پشتی خانه خارج کردند که به طرز فجیعی به قتل رسیده بودند.

پس از دستگیری متهم اصلی پرونده این زن اعتراف کرد که برای ماه ها به دو قربانی گرسنگی داده ، روی بدنشان آب داغ ریخته و آن ها را در جعبه های سگ نگه داری کرده است تا زجر بکشند و پس از گذشت چند ماه که کودکان را از جعبه سگ خارج کردند از آن جایی که استخوان هایشان جمع شده بود برای برگرداندن استخوان ها به حالت اول آن ها را به نردبان بسته و هر دوقربانی را زجر داده تا پس از شکنجه و درد و رنج زیاد به قتل رسیدند و اجسادشان را در حیاط پشتی خانه دفن کرد.

گفتنی است که با تکمیل پرونده علاوه بر مجرم اصلی دو همدست او نیز به جرم شکنجه ، کودک آزاری و قتل بدون آزادی مشروط به اعدام محکوم شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 6