شناسهٔ خبر: 44091950 - سرویس ورزشی
منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

مدودف قهرمان تور ATP لندن شد

مهر

تنیسور روس با شکست

صاحب‌خبر -

فینال تور ATP لندن یکشنبه شب بین دنیل مدودف و دومینیک تیم برگزار شد که تنیسور روس با یک کامبک توانست مرد شماره سه جهان را ۲ بر یک شکست دهد و برای نخستین بار فاتح این رقابتها شود.

ست نخست را تیم با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد. در ست دوم رقابت نزدیکی دیده شد و دو تنیسور پس از تساوی ۶ بر ۶ در تای بریک برای پیروزی تلاش کردند. مدودف با قدرت در این گیم ظاهر شد و ۷ بر ۲ حریف اتریشی اش را شکست داد و نتیجه یک بر یک مساوی شد.

مرد شماره چهار جهان برتری‌اش را در ست سوم هم حفظ کرد و ۶ بر ۴ تیم را مغلوب کرد تا سال ۲۰۲۰ را با یک جام درخشان به پایان برساند.

 

منبع: مهر
سقوط شدید قیمت خودرو در بازار / پراید به کانال 90 میلیون برگشت + جدول قیمتها ریحانه پارسا کاملا لخت شد + فیلم18+ استایل منشوری بهنوش بختیاری حاشیه ساز شد + عکس داغ نرخ دلار 99 / پیش بینی جدید برای نرخ دلار 6 آذر 99 رقص سحر قریشی فضای مجازی را تکان داد + فیلم لو رفته ارزش سهام عدالت امروز/ واریزی جدید سهام عدالت چقدر است؟ رابطه پنهانی مهراد جم و سارا و نیکا فاش شد + فیلم لو رفته رقص ریحانه پارسا برای شادمهر عقیلی فضای مجازی را تکان داد + فیلم لورفته تغییر چهره عجیب الناز شاکردوست! + عکس های دیده نشده آزاده صمدی یک شبه پیر شد ! + عکس باورنکردنی رقص محسن افشانی جنجال ساز شد + فیلم داغ ظاهر عجیب نیکا در لایو همه را شوکه کرد ! + فیلم داغ