شناسهٔ خبر: 44091812 - سرویس ورزشی
منبع: آفتاب | لینک خبر

پیروزی میلان در شب دبل ایبراهیموویچ/ کامبک دیدنی اینتر

خبرگزاری ایسنا

میلان دوباره با درخشش ستاره سوئدی‌اش توانست ناپولی را شکست دهد و صدرنشین سری آ باقی بماند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

میلان و ناپولی یکشنبه شب آخرین بازی هفته هشتم سری آ ایتالیا را در ورزشگاه سن پائولو برگزار کردند. روسونری با نتیجه ۳ بر یک میزبانش را شکست داد و سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

گل نخست بازی را زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۲۰ به ثمر رساند تا روسونری نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند. ستاره سوئدی در دقیقه ۵۴ توانست گل دیگری را وارد دروازه ناپولی کند و یک دبل به نام خود ثبت کند. در ادامه دریس مرتنس اختلاف را به حداقل رساند اما اخراج باکایوکو به دلیل دریافت کارت زرد دوم شرایط را برای جبران نتیجه میزبان سخت کرد. در حالی که شاگردان جنارو گتوزو به دنبال گل دوم بودند در وقت های اضافه دوباره دروازه‌شان باز شد. ینس پتر هاگ این گل را به ثمر رساند.

میلان با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد.

پیروزی موقت ساسولو در شب کامبک دیدنی اینتر

تیم فوتبال ساسولو تحت هدایت دی زربی موفق شد در خانه هلاس ورونا با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و ۱۸ امتیازی شود. ژرمی بوگا و دومنیکو براردی گلزنان این دیدار بودند. ورونا هم با ۱۲ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

در دیگر دیدار حساس امروز تیم اینترمیلان موفق شد در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با نتیجه چهار بر ۲ از سد تورینیوی اوج گرفته والتر ماتزاری بگذرد و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد. ابتدا این تیم میهمان بود که با گل های سیموزنه زاتزا و کریستین آنسالدی پیش افتاد اما طوفان اینتر از دقیقه ۶۴ به رهبری روملو لوکاکو آغاز شد. ابتدا آلکسیس سانچز در دقیقه ۶۴ گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه روملو لوکاکو که پاس گل اول را داده بود در دقایق ۶۷ و ۸۴ گل های دوم و سوم را زد و در ادامه روی پاس این ستاره بلژیکی، لوتارو مارتینز در دقیقه ۹۰ تیر خلاص را به پیکره تیم تورینی وارد کرد.

رم هم با درخشش دوباره هنریک میخیتاریان با نتیجه سه بر صفر از سد پارمای بحران زده گذشت. بورخا مایورال(۲۸) و میخیتاریان(۳۲ و ۴۰) برای تیم فونسکا موفق به گلزنی شدند. رم با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. پارما هم با ۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی هم بولونیا با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود سامپدوریا گذشت.