شناسهٔ خبر: 43821485 - سرویس سیاسی
منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون اسکیت: در گام اول فعال نمودن کمیته های اقتصادی و بازاریابی هیأت های اسکیت استانها را در برنامه خود داریم

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، سروش خندان دل رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون اظهار کرد: پس از تشکیل کمیته اقتصادی و بازاریابی، یکی از اصلی ترین فعالیت های کمیته، چیدمان روسای کمیته های اقتصادی هیأت های اسکیت استان ها و انجمن های فدراسیون است.

وی اضافه کرد: در قدم بعدی مشارکت بخش خصوصی در تمامی فعالیت های مرتبط با فدراسیون را در برنامه خود داریم که می توان به واگذاری بخشی از فعالیت های آموزشی و خدماتی فدراسیون، اشاره کرد.

وی افزود: هدف از تشکیل کمیته اقتصادی، توجه به زیر ساخت های درآمدزایی و استقلال مالی هیأت ها و فدراسیون است که تجربه این کار را در مسابقات بین المللی مارشال کاپ و مسابقات مختلف و اجرای سایر رویداها در سال های گذشته در جهت جذب حامیان مالی داریم.

خندان دل در ادامه و در خصوص تشکیل کمیته های اقتصادی هیأت های استانی  اظهار کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم تا هیأت ها از لحاظ مالی برای خود درآمدزا  باشند.

وی به اختصاص امتیاز ویژه از سوی فدراسیون در ارزیابی عملکرد هیأت های اسکیت  استان ها اشاره کرد و گفت: با حمایت رییس فدراسیون از این پس، تشکیل و فعالیت کمیته اقتصادی و بازاریابی در هیأت های استانی دارای امتیاز قابل قبولی در ارزیابی است.

در ادامه خندان دل افزود: یاسر محمدی به عنوان دبیر کمیته به فدراسیون معرفی شد و اعضای دیگر کمیته نیز در این هفته معرفی خواهند شد تا در صورت تأیید دبیر فدراسیون احکام آنان از سوی رئیس فدراسیون صادر شود.

وی اظهار کرد: از کلیه فعالین بخش خصوصی جهت ارائه طرح های خود دعوت به عمل می آوریم تا ما را در این راستا همراهی کنند.

 

در پایان، رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون اسکیت گفت: ما راه طولانی در پیش رو داریم و حمایت و همراهی روسای محترم هیأتها را برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده می طلبد، امیدوارم با فعالیت های مثبت این کمیته، استقلال مالی همه هیأت های استانی و انجمن های اسکیت تحت پوشش فدراسیون تأمین شود.