شناسهٔ خبر: 43805993 - سرویس سیاسی
منبع: فدراسیون اسکی | لینک خبر

برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکی استان تهران / مرتضی ساوه شمشکی برای چهار سال دیگر رئیس هیات باقی ماند

صاحب‌خبر - رئیس هیات اسکی استان تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکی استان تهران با حضور  کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی به عنوان رئیس مجمع، نصراله پریچهره سرپرست اداره ورزش و جوانان استان تهران و دیگر اعضای مجمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و در پایان مرتضی ساوه شمشکی با کسب ۱۵ رای برای چهار سال دیگر سکاندار ریاست هیات اسکی استان تهران گردید.

سید مصطفی میرهاشمی و امیر فرجی کیان دیگر نامزدهای کسب کرسی ریاست هیات اسکی استان تهران بودند که در آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کردند.

نصراله پریچهره سرپرست اداره ورزش و جوانان استان تهران در سخنان خود در مجمع هیات اسکی استان تهران اظهار کرد: اسکی در استان تهران از اهمیت بالایی برخوردار است و ظرفیت زیادی برای توسعه دارد. در اداره ورزش و جوانان استان تهران نیز توجه ویژه‌ای به ورزش اسکی داریم و تلاش خواهیم با تعامل حداکثری با هیات اسکی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر این رشته گام برداریم.

وی افزود: دیگر ارکان و نهادها هم باید به یاری اسکی استان تهران بیایند تا شاهد توسعه این رشته باشیم. یکی از این ارکان آموزش و پرورش است که می‌تواند برای معرفی استعدادها و پیشرفت حوزه دانش آموزی حائز اهمیت باشد.

کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مجمع اظهار کرد: ورزش استان تهران همواره حائز اهمیت بوده و اسکی نیز در این استان همواره دارای اهمیت بوده و هست. امیدوارم در چهارسال پیش رو با مدیریت مرتضی ساوه شمشکی روند توسعه اسکی در استان تهران ادامه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: پیشرفت ورزش در استان تهران سبب پیشرفت ورزش در سطح کشور خواهد شد. ما نیز در کنار اسکی استان تهران خواهیم بود تا ورزش اسکی هم در سطح قهرمانی و هم در سطح همگانی در این استان شاهد پیشرفت باشد.

انتهای پیام