شناسهٔ خبر: 43649726 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

۱۰۱۶/شهید مصطفى حیدرى: براى دین محمد(ص) از ولى فقیه اطاعت کنید

شهید مصطفى حیدرى در وصیت‌نامه خود آورده است: بدانید که ولایت فقیه ادامه راه انبیاست و بر همه واجب است که براى احیاء دین محمد(ص) از ولى فقیه زمان خود که امام خمینى، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى است، اطاعت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید مصطفى حیدرى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر حسین (ع) و یاران حسین و ادامه‌دهندگان راه حسین، سلام بر خمینى و یاران خمینى و پیروان راه خمینى، سلام بر شهیدان و ادامه‌دهندگان راه سرخ شهیدان.

خدایا تو شاهد باش که ما مى‌خواهیم به راه تو و در راه تو و براى تو زندگى کنیم. خدایا ما را یارى کن و ما را به خودمان وامگذار.

خدمت مادر و برادران و خواهرانم سلام مى‌رسانم و از آنها مى‌خواهم که همیشه شهدا را در نظر داشته باشند و هر چه را انجام مى‌دهند براى خدا و رضاى خدا باشد.

عزیزان بدانید که ولایت فقیه ادامه راه انبیاست و بر همه واجب است که براى احیاء دین محمد(ص) از ولى فقیه زمان خود که امام خمینى، رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى است، اطاعت کنند.

برادران و خواهران عزیزم بدانید که قرآن مى فرماید: «و اعملوا انما اموالکم و اولادکم فتنه». بدایند که اموال و اولاد براى شما فتنه است. پس آگاه باشید و مراقبت کنید.

همیشه خدا را در نظر داشته باشید و دعا کنید براى پیروزى اسلام و مسلمین. خدایا از ما بپذیر جهاد در راه خودت را و به ما استقامت و صبر عنایت بفرما.

«ربنا افرغ  علینا صبرا و انصرنا على القوم الکافرین»

انتهای پیام/89001/