شناسهٔ خبر: 43649216 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

فن ده بیک: خواهان بازی در بالاترین سطح فوتبال هستم و هیچ استانداردی بالاتر از منچستریونایتد وجود ندارد

احمدرضا بختیاری

هافبک هلندی شیاطین سرخ از حضور در این تیم خیلی خوشحال است.

صاحب‌خبر -

دونی فن ده بیک، هافبک هلندی و تازه وارد باشگاه منچستریونایتد از حضور در این تیم خیلی خوشحال است و می خواهد در بازی های بعدی این تیم حضور داشته باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، دونی فن ده بیک از اهداف خود در منچستریونایتد صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

اکنون آماده ام تا گام بعدی را در حرفه خود بردارم و در بالاترین سطح فوتبال کار کنم زیرا هیچ استانداری بالاتر از منچستریونایتد وجود ندارد. همه با من از جو شگفت انگیز اولدترافورد صحبت کرده اند و در صورتی که شرایط برای بازگشت هواداران به ورزشگاه ها ایمن باشد، من مشتاقانه منتظر تجربه این فضا هستم.این تیم چند تن از بهترین هافبک های جهان را در اختیار دارد و این را می دانم که می توانم از آن ها یاد بگیرم و همچنین نقاط قوت خود را برای تیم به ارمغان بیاورم.

فن ده بیک راجع به کسب پیروزی پر گل مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا می گوید:

لیگ قهرمانان اروپا شگفت انگیز است. این شب ها همیشه خاص هستند. از نظر من پیروزی با نتیجه 5-0 یک نتیجه فوق العاده است. از این بابت خیلی خوشحالیم و اکنون روی بازی با آرسنال تمرکز کرده ایم. فضای رختکن؟ همه بازیکنان خوشحال بودند و البته وقتی که شما مقابل حریف سرسختی پیروز شوید، چنین چیزی عادی است. سال گذشته، لایپزیش نشان داد که تیم بسیار قدرتمند و خوبی است. با این حال، من فکر می کنم که ما نیز نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و اکنون باید همین روند را ادامه دهیم. بازیکنان همیشه خواستار بازی کردن هستند. تمرینات نیز خیلی خوب است اما بازی ها... ما به همین خاطر فوتبال بازی می کنیم.  

این هافبک هلندی در ادامه افزود:

از نظر من، تعداد بازی های زیاد این مفهوم را می رساند که ما همیشه می توانیم پیشرفت کنیم و من اطمینان دارم که اگر همینطور متمرکز بمانیم، موفق به کسب پیروزی های بیشتری خواهیم شد. آرسنال بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و ما برای تقابل با آن ها باید تمرکز خود را حفظ کنیم. ما موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدیم و همه از این بابت خوشحال هستند و این برای اعتماد به نفس ما نیز خوب است اما اکنون ما باید برای بازی بعدی خود آماده باشیم.  

همچنین بخوانید:

اوون هارگریوز: فن ده بیک می تواند توماس مولر منچستریونایتد باشد

اوله گونار سولسشر: نگران نباشید، فن ده بیک بازیکن مهمی برای ما است؛ تماشای بازی های لایپزیش لذتبخش است