شناسهٔ خبر: 43644396 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس گروه اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران:

بانوان شهریاری در آزمون عملی آتش نشانی استان تهران شرکت کردند

تهران- رئیس گروه اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران از شرکت بانوان شهریاری برای کسب ۹ پست ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان در آزمون عملی آتش نشانی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیمیان روشن، ظهر جمعه در حاشیه‌ی بازدید از آزمون عملی جذب نیروی انسانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تهران که با حضور علیرضا طاهری نسب، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجری برگزاری این دوره از آزمون‌های علمی و عملی پذیرش کارکنان در مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تهران (به جز شهر تهران) جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی است، که با حضور نمایندگانی از ادارات کل حراست، عملکرد مدیریت، بازرسی و امور حقوقی و امور شهری و شوراهای استانداری مورد نظارت قرار می‌گیرد.

ابراهیمیان روشن افزود: در این آزمون تعداد ۶۸ نفر از متقاضیان مشاغل آتش نشانی برای ۱۳ شهرداری از مجموع شهرداری‌های شهرستان‌های تابعه استان تهران مورد آزمایش آمادگی جسمانی قرار خواهند گرفت، که از این تعداد ۵۱ نفر آقا و ۱۷ نفر نیز خانم هستند، و در صورت قبولی به صورت پیمانی به کار گرفته خواهند شد.

رئیس گروه اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در ادامه عنوان داشت: بانوان شرکت کننده در آزمون امروز برای کسب ۹ پست ایستگاه آتش‌نشانی ویژه بانوان شهرداری شهریار به رقابت پرداخته‌اند، و در صورت قبولی این بانوان، شهریار اولین شهر در استان تهران خواهد بود که بانوانی آتش‌نشان را به خود خواهد دید.

بر اساس این گزارش آزمون عملی جذب نیروی انسانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تهران در مرحله تکمیل ظرفیت از صبح امروز، جمعه نهم آبان ماه، در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.