شناسهٔ خبر: 43641512 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه رشت:وضعیت سخت معیشتی همچون کرونا مردم را می آزارد

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز وضعیت سخت معیشتی، همچون کرونا مردم را می آزارد از دستگاه های نظارتی خواست بر دقت و شدت نظارت و بازرسی بیافزایند.

صاحب‌خبر -

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت، با انتقاد از کمبود اقلامی چون روغن ، از کاسبان، بازاریان و تاجران  خواست مردم را با احتکار نیازارند.
وی خطاب به مسئولان و کارکنان ارگان های نظارتی استان متذکر شد :نظارت ها کم است بازار را کنترل کنید ؛سختی معیشت حتی به توانگران به لحاظ روانی آسیب می زند چه برسد به مردمی که با فقر دست و پنجه نرم می کنند.
وی  با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید عزیز باشد بیان کرد: فاسدهای این جامعه و سرمایه داران بی درد آتش بیار این وضعیت معیشتی در جامعه هستند.
خطیب جمعه گیلان تاکید کرد: مدیران باید از دو ویژگی مدیر بودن و امین بودن برخوردار باشند اما متاسفانه گاه پیش می آید که مدیریت بر اساس وابستگی به یک باند و گروه واگذار می شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به  رخدادهای  اخیر فرانسه در پی اهانت به پیامبر اکرم (ص) ، موضع گیری رئیس جمهوری این کشور  در این خصوص را  نابخردانه و انتحاری توصیف کرد.

آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد : توهین کنندگان به پیامبر اسلام (ص) ملعون هستند و دولت فرانسه با این حرکات خام و ناپخته خود به زودی سقوط خواهد کرد .
نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  در پایان ۱۳ آبان  روز دانش آموز  و سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را گرامی داشت.