شناسهٔ خبر: 43641423 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز اردوی تیم ملی بوکس اتفاق خوشحال کننده‌ای بود

کرمانشاه- ایرنا- بوکسور کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: آغاز دوباره اردوی تیم ملی اتفاق خوشحال کننده‌ای است که بعد از ماه‌ها تعطیلی رخ داده است چرا که در شرایط اردو و تمرینات گروهی بسیار بهتر از قبل می‌توانیم خود را آماده نگه داریم.

صاحب‌خبر -

پوریا امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شیوع کرونا و تعطیلی فعالیت های بوکس و همه رشته های ورزشی من هم مانند بسیاری دیگر از ورزشکاران به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال و پیگیری می کردم.

وی افزود: آنچه که مسلم است تمرینات انفرادی هرگز نمی تواند جای تمرینات گروهی و شرکت در اردوها را بگیرد چرا که دستور العمل خاصی برای تمرینات وجود ندارد و آنگونه که باید امکان کسب آمادگی لازم فراهم نیست.

امیری تصریح کرد: خوشبختانه در چند روزی که از آغاز اردوی تیم ملی بوکس می گذرد شرایط به خوبی پیش می رود و ورزشکاران دعوت شده رفته رفته به شرایط آمادگی لازم دست پیدا می کنند، ضمن اینکه انگیزه ها نیز افزایش پیدا کرده است.

بوکسور کرمانشاهی تیم ملی گفت: امیدوارم بتوانم با درخشش در تمرینات تیم ملی بتوانم یکی از اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو باشم.

وی گفت: طبق اظهارات سرمربی تیم ملی هنوز انتخاب هیچ ورزشکاری برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک برای کسب سهمیه قطعی نشده و قرار است پس از برگزاری چند مرحله اردو و ارزیابی کامل نفرات دعوت شده ترکیب نهایی مشخص شود.

امیری در پایان اظهار داشت: انگیزه زیادی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک دارم و بسیار امیدوارم ابتدا یکی از نفرات انتخابی باشم و سپس بتوانم سهمیه مسابقات المپیک توکیو را کسب کنم.

اردوی تیم ملی بوکس ایران از سوم آبان در کیش با حضور ۱۰ ورزشکار آغاز شده و تا شانزدهم همین ماه به طول می انجامد.

تیم ملی بوکس ایران خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۱ توکیو که اردیبهشت سال آینده در پاریس برگزار می شود آماده می کند.

هدایت تیم ملی بوکس ایران بر عهده علیرضا استکی قرار دارد.