شناسهٔ خبر: 43637392 - سرویس ورزشی
منبع: مشرق | لینک خبر

ایسکو در آستانه ترک رئال به مقصد منچسترسیتی

ایلنا

ایسکو که به نظر می‌رسد جایگاه ثابتی در برنامه‌های زین‌الدین زیدان ندارد، ممکن است در ماه ژانویه از رئال مادرید جدا شود و فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پس از اینکه اعتراض ایسکو به نیمکت‌نشینی‌هایش در رئال مادرید علنی شد، این باشگاه اسپانیایی حالا در حال برنامه‌ریزی برای فروش او در پنجره زمستانی پیش‌رو است.

بر اساس گزارش سایت اسپانیایی «تودوفیچاخس»، منچسترسیتی وضعیت ایسکوی ۲۸ ساله را زیرنظر دارد، این در حالی است که پپ گواردیولا همواره از هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها تمجید کرده است. ایسکو در صورتی که به آبی‌پوشان منچسترسیتی ملحق شود، می‌تواند جای خالی داوید سیلوا را پر کند، بازیکنی که در تابستان اخیر به حضور ۱۰ ساله‌اش در سیتی پایان داد.

ایسکو که از سال ۲۰۱۳ در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در این مدت به این تیم برای کسب ۱۶ جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، این فصل تنها در چهار بازی (۱۴۷ دقیقه از ۳۶۰ دقیقه ممکن) به میدان رفته است. قرارداد کنونی او با رئال مادرید هم تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

برنامه «پارتیداسو» از شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا اخیراً فیلمی منتشر کرد که ایسکو در حاشیه بازی ال‌کلاسیکو در جمع چند تن از هم‌تیمی‌هایش از بی‌اعتمادی زین‌الدین زیدان به او برای قرار دادنش در ترکیب اصلی، انتقاد می‌کند. این برنامه مدعی شد ایسکو به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید: «زیدان اگر بخواهد مرا تعویض کند و از زمین بازی بیرون بیاورد، در دقیقه ۵۰ یا ۶۰ بازی مرا تعویض می‌کند و حتی گاهی اوقات بین دو نیمه اما اگر بخواهد مرا به زمین بازی بفرستد تا دقیقه ۸۰ صبر می‌کند و بعد مرا به زمین بازی می‌فرستد.»