شناسهٔ خبر: 43637364 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

گل:لمپارد ازبین مسی و رونالدو مسی را انتخاب کرد چون اورا بازیکن کاملتری میداند. نویر فردیناند جرارد زیدان رونالدینیو مسی و رونالدو تیم۷ نفره منتخب لمپارد هستند

hami mosh

صاحب‌خبر -

گل:فرانک لمپارد با شرکت در برنامه پرسش و پاسخ هیوندای که یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه چلسی به حساب می‌آید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدامیک را فوتبالیست بهتری می‌داند گفت: ” من مسی را انتخاب می کنم. به علت استعداد ناب و طبیعی‌اش و کاملتر بودنش. اما باید به این هم اشاره کنم که آنچه کریستیانو رونالدو انجام داده هم واقعاً خارق العاده بوده”.

 

 

لمپارد در پاسخ به این سوال که در دوران فوتبالی‌اش زمانی که بارها با پیراهن چلسی مقابل بارسا بازی کرده فوتبال بازی کردن مقابل کدام ستاره های این تیم را دشوارتر دیده گفت: ” دو ستاره بارسا که بازی مقابل آنها سخت ترین بود به نظر من ژاوی و اینیستا بودند. دو بازیکن بزرگی که جثه بزرگی نداشتند. این نشان می دهد بر خلاف اینکه خیلی ها تصور می کنند برای فوتبالیست شدن نیازی به جثه بزرگ داشتن نیست”.

 

لمپارد در ادامه تیم رویایی ستاره هایی که مقابل آنها بازی کرده را انتخاب کرد. لمپارد در این باره گفت: ” بهترین بازیکنانی که مقابل آنها بازی کرده ام اگر بخواهم از بین آنها یک تیم۷نفره انتخاب کنم مانوئل نویر، ریو فردیناند، استیون جرارد، زیدان، رونالدینیو، مسی و کریس رونالدو هستند”.