شناسهٔ خبر: 43624359 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

کرونا نبود، به اسپانیا می‌رفتم

سعید حسین‌پور: آقا یحیی گفت لازمت دارم، گفتم چشم 

سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: قبل از کرونا از اسپانیا دو پیشنهاد داشتم. حتی فیلم بازی‌هایم را دیدند و همه چیز برای رفتنم به فوتبال اروپا داشت خوب پیش می‌رفت که کرونا باعث شد این انتقال فعلاً منتفی شود.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سعید حسین‌پور، هافبک جوان پرسپولیس با وجود اینکه کمتر به بازی گرفته می‌شود ولی هر موقع در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد تا مشخص شود آینده درخشانی در انتظار این بازیکن است. فرصتی دست داد تا دقایقی با سعید همکلام شویم و در مورد شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس صحبت کنیم. 

شرایط خودت و تیم چطور است؟ 
خیلی خوب. چند روزی است که تمرینات را برای فصل جدید آغاز کردیم. با اضافه شدن ملی‌پوشان تیم شکل بهتری به خود گرفت و تمرینات منظم‌تر شد. آماده‌ایم تا یک فصل خوب را آغاز کنیم. خودم هم شرایط ایده‌آلی دارم و آماده‌ام هر وقت کادر فنی صلاح دانست، به تیمم کمک کنم. 

بعد از رسیدن به فینال حواشی پرسپولیس خیلی زیاد شد و در این بین دو بازیکن تأثیرگذار هم جدا شدند. 
ببینید من نباید در مورد حواشی باشگاه و مسائل مدیریتی حرف بزنم. درخصوص جدایی شجاع و محمد هم به هر حال تصمیمی بود که خودشان گرفتند و این موضوع کاملاً شخصی بود. تنها چیزی که می‌توانم بگویم، این است که فینال آسیا آنقدر برای ما اهمیت دارد و به حدی برای این بازی انگیزه داریم که هیچ حاشیه‌ای نمی‌تواند در کار ما خلل ایجاد کند. 

یعنی حواشی اخیر تأثیر منفی روی تیم نگذاشت؟ 
نه، من که چیزی حس نکردم. خدا را شکر همه بچه‌ها با انرژی و انگیزه زیاد تمرین می‌کنند تا برای شروع لیگ و فینال آسیا آماده شویم و شک نکنید اتحاد و همدلی‌ای که در این سال‌ها داشتیم و باعث موفقیت ما می‌شد را حفظ خواهیم کرد تا به امید خدا جام قهرمانی را برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش کسب کنیم. 

در این مدت دو دیدار دوستانه هم انجام دادید. این بازی‌ها چطور بود؟ 
خب، ما نیاز داریم برای قرار گرفتن در شرایط مسابقه بازی دوستانه برگزار کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم. در بازی اول مقابل مس شاید باورتان نشود ولی مالکیت توپ ٩٠ به ١٠ بود و کلی هم موقعیت داشتیم ولی بازی را باختیم. دیدار مقابل ملوان هم خوب بود و بهتر کار کردیم و برخلاف بازی قبل توانستیم از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کنیم و بازی را ببریم. 

به نظرت پرسپولیس می‌تواند امسال هم قهرمان شود؟ 
چرا نتواند؟ ما قطعاً مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود. طی ٤ فصل اخیر قبل از شروع هر فصل همیشه می‌گفتند دیگر امسال پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان شود ولی ما پوکر قهرمانی آوردیم که به نظرم کار هر تیمی نیست. به امید خدا و با تلاش کادر فنی و بچه‌ها امسال هم قهرمان می‌شویم و گلات قهرمانی را به هواداران هدیه می‌دهیم. 

به دلیل ترافیک در پست تو گفته می‌شد شاید جدا شوی. چه شد تصمیم گرفتی در پرسپولیس بمانی؟
من دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و جدایی‌ام دست خودم نبود. چند پیشنهاد خوب داشتم ولی آقایحیی گفت بمان لازمت دارم، من هم فقط گفتم چشم. بازی با پیراهن پرسپولیس افتخار بسیار بزرگی است و من هم خیلی خوشحالم در بزرگترین تیم ایران بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم برای پرسپولیس مفید باشم. 

ماجرای لژیونر شدنت به کجا رسید؟ 
واقعیت این است که قبل از کرونا از اسپانیا دو پیشنهاد داشتم. حتی فیلم بازی‌هایم را دیدند و همه چیز برای رفتنم به فوتبال اروپا داشت خوب پیش می‌رفت که کرونا باعث شد این انتقال فعلاً منتفی شود و آن تیم‌ها هم بازیکن اسپانیایی جذب کردند. در واقع اگر کرونا نبود شاید الان من در اسپانیا بودم ولی خب مشکلی نیست، حتماً قسمت نبود که لژیونر شوم.