شناسهٔ خبر: 43592442 - سرویس اجتماعی
منبع: ایسنا | لینک خبر

سه مشکل آموزش و پرورش در حوزه دختران

مینا عبادی

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: سه معضل اساسی آموزش و پرورش در امور دختران شامل مهارت های دختران در حوزه های مختلف، ترک تحصیل دختران و شکوفایی استعدادهای ویژه دختران است که معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری در هر سه مورد فعالیت‌های موثری داشته است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در مراسم افتتاح جشنواره "دختران امروز_ خانواده_ گذر از کرونا" با بیان اینکه تقویت مهارت‌های دختران در حوزه‌های مختلف زمینه پیشگیری از آسیب های مختلف را مهیا می کند گفت: شکوفایی استعدادهای ویژه دختران زمینه اشتغال و سلامت روحی روانی انها را مهیا می‌کند به همین جهت هرچند در وزارت آموزش و پرورش برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم اما اینها کافی نیست و با انتظارات خودمان فاصله داریم. 


به گفته‌ی وی برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات گوناگون در وزارت آموزش و پرورش اگر چه اثر گذار بوده‌اند اما باید توجه ویژه‌ای به برنامه های اختصاصی در حوزه دختران داشت. 


کاظمی در انتها گفت: از تمام همکاران تقاضا می‌کنم تمام تلاش خود را در جهت فراگیری کمی و کیفی این جشنواره داشته باشند تا شاهد و مشارکت گسترده دختران را در اولین جشنواره مهیا کند و آن را در سطح بین المللی نیز ماندگار کنند.


انتهای پیام