شناسهٔ خبر: 43590811 - سرویس استانی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

۱۰۶۰ بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری هستند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰۶۲ بیمار خاص، صعب‌العلاج و زمینگیر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :  علی ملک پور بیان کرد: تأمین سلامت روانی بیماران و کاهش دغدغه‌های آن‌ها در پرداخت هزینه‌های درمان و حمایت از آن‌ها از رویکردهای این نهاد است.
وی تعداد بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت را ۵۰۹ نفر عنوان و  مطرح کرد: هزینه‌های درمانی این بیماران از جمله شیمی‌درمانی و پرتودرمانی پرداخت و در زمینه پرداخت فرانشیز نیز به آن‌ها کمک می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه از این مجموع ۵۵۳ بیمار زمین‌گیر هستند گفت: بیماران خاص، صعب‌العلاج و زمین‌گیر ماهانه کمک هزینه نگهداری و خرید لوازم بهداشتی و درمانی دریافت می‌کنند.
ملک پور با اشاره به حمایت این نهاد از مادران و کودکان نیازمند ادامه داد: ۲۱۵۵ کودک نیازمند از سوی شبکه بهداشت شهرستان‌ها و توسط مددکاران کمیته امداد استان شناسایی شده‌اند.
وی تعداد مادران باردار و شیرده نیازمند را ۴۹۳ نفر عنوان و مطرح کرد: کودکان و مادران نیازمند کمک‌هزینه خرید مواد غذایی دریافت می‌کنند.

48