شناسهٔ خبر: 43589825 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

کار در مراکز درمانی، مجازات تخلف از پروتکل‌های بهداشتی در دلیجان

آذر اسفندیاری

سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به دستور دادستان دلیجان، گفت: متخلفان و افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، به فعالیت در مراکز درمانی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

صاحب‌خبر -

وحید براتی زاده ششم آبانماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به وضعیت بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ بیمار در بیمارستان شهرستان بستری هستند که ۲۳ نفر در بخش کرونا، ۵ نفر در بخش ویژه، ۶ نفر در اورژانس و هشت نفر در بخش، تحت درمان هستند.

وی تصریح کرد: از روز گذشته تهمیدات خاصی در شهرستان اعمال شده، مشاغل گروه دو، سه و چهارم تعطیل شده اند، حامیان سلامت هلال احمر فعال شده و در نقاط پرتردد توصیه های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را ارائه می کنند و گشت ویژه کرونا از امروز کار خود را در شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشکلات لجستیکی بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، افزود: بیمارستان با بدهی روبروست و لازم است تا مشکلی حادث نشده روند پرداخت بدهی انجام گیرد.

سرپرست فرمانداری دلیجان بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی بیمارستان وضعیت خوبی دارد ولی از این ظرفیت جهت خدمات رسانی به بیماران کرونایی استفاده نمی شود و لازم است این ظرفیت مدنظر قرار گیرد و متخصص لازم برای آن تامین شود.

وی اضافه کرد: درمانگاه نراق نیز در ساعات عصر تعطیل است و باید به جهت کاهش بار مراجعات به بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، این درمانگاه در ساعات عصر فعال شود، همچنین تمامی مراسمات شهرستان تعطیل است، آرامستان کاملا مسدود شده و فعالیت واحدهای صنفی و مطب ها تحت نظارت است.

انتهای پیام