شناسهٔ خبر: 43585895 - سرویس استانی
منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

سفرای کشورهای عربی از ظرفیت ورزشی همدان بازدید می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: سفرای کشورهای عربی از ظرفیت ورزشی همدان بازدید می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صبح سه‌شنبه در دیدار با حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان و ارکان این هیئت، اظهار کرد: امروز باید برای توسعه و ارتقاء بیش‌ازپیش جایگاه کشتی استان همدان در کشور به دنبال تعامل و همکاری همه‌جانبه باشیم.
وی با تأکید بر اینکه کشتی استان همدان باید در ابعاد مختلف دارای چهارچوب و برنامه زمان‌بندی مدون باشد، گفت: استفاده از برندها و چهره‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که باید در دستور کار باشد چراکه چهره‌های ورزشی ما مختص و منحصربه‌فرد نیستند و باید برای توسعه و رونق بخشیدن به آن ورزش استفاده شوند.
سیفی بابیان اینکه باید بانک اطلاعاتی کامل از ورزشکاران توسط هیئت تهیه شود، گفت: استاندار محترم همدان در بدو ورود بنده به استان توجه و تأکید ویژه‌ای نسبت به ورزش نخست استان داشتند لذا ما باید با برنامه‌ریزی مستمر و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود ضمن ایجاد روحیه و انگیزه برای ورزشکاران استعداد نهفته در ایشان را به ظهور برسانیم.
وی با اشاره به دیدار با معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان سرکار خانم فرامرزیان، گفت: در دیدار با نشان طرح حمایت از ورزشکاران مطرح شد و ایشان در حوزه استقبال خوبی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه طرح حمایت از قهرمانان ورزشی استان همدان در حال تدوین است، گفت: این طرح در مرحله نخست در استان سپس برای اجرا در سطح ملی به وزارت ورزش و جوانان ارسال خواهد شد.
وی گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که همچون گذشته باید در دستور کار هیئت استان باشد تفاهم‌نامه با هیئت‌های کشتی استان‌هاست چراکه این مهم می‌تواند نقش به سزایی در آمادگی کشتی‌گیران داشته باشد.
سیفی با اشاره به اینکه لیگ‌های استانی پس از عادی شدن شرایط فعلی کرونایی در استان به‌صورت هفتگی باید انجام شوند، گفت: کشتی استان همدان نیازمند یک فرمت استانداردسازی شده است.
وی افزود: امروز باید خود را با مدل‌های روز دنیا تطبیق دهیم تا ثمرات مثبت آن را شاهد باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه با اشاره به دیدار با مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، گفت: در این دیدار در خصوص سفر سفرای کشورهای عربی جهت بازدید از ظرفیت‌های ورزشی و آب‌وهوای استان همدان جهت برگزاری اردوها و تمرینات ورزشی بحث و رایزنی شد و مقرر شد در آینده نزدیک این اتفاق بی افتد./