شناسهٔ خبر: 43584502 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

طی اطلاعیه معاونت آموزشی؛

کلاس‌های دانشجویان نوورود صنعتی شریف از ۱۷ آبان آغاز می‌شود

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف درباره شروع دیرهنگام کلاس‌های دانشجویان نوورود اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داود رشتچیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص شروع دیرهنگام کلاس‌های دانشجویان نوورود اطلاعیه‌ای را برای روسای دانشکده‌های این دانشگاه ارسال کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

روسای محترم دانشکده‌ها
با سلام و احترام
پیرو اطلاعیه‌های قبلی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص شروع دیرهنگام کلاس‌های دانشجویان نوورود در آبان‌ماه، موارد تکمیلی زیر به استحضار رسانده می‌شود:

نظر به تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون‌های سراسری سال ۱۳۹۹ و مدت زمان پیش‌بینی شده برای انجام فرآیند ثبت‌نام و انتخاب واحد درسی دانشجویان نوورود، کلاس‌های مربوط به این دسته از دانشجویان از روز شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد.

جهت اطلاع دانشجویان نوورود از آدرس مجازی کلاس‌ها، لازم است آدرس این کلاس‌ها از طریق معاونت آموزشی دانشکده‌ها در سامانه آموزش ثبت گردد، به گونه‌ای که دانشجویان در هنگام اخذ درس، از آدرس برگزاری کلاس مطلع شوند.
 
نظر به آنکه ممکن است ثبت‌نام تعدادی از دانشجویان نوورود به دلیل نقص مدارک با تاخیر انجام شود، پیشنهاد می‌شود در هفته‌های ابتدایی شروع کلاس‌های این دسته از دانشجویان ترجیحاً از آدرس‌های عمومی مختص به اساتید روی سامانه کلاس‌های مجازی (vclass) برای برگزاری کلا‌س‌ها استفاده شود (به جای استفاده از لینک اختصاصی دروس روی این سامانه که از طریق سامانه درس افزار شریف (cw) دسترسی به آن برای دانشجویان ثبت‌نامی در درس امکان پذیر است).
 
مطابق با موارد ذکر شده در اطلاعیه‌های قبلی، دانشجویان قدیمی (غیر نوورود) نیز امکان اخذ دروس ارائه شده برای دانشجویان نوورود را مطابق با زمان‌بندی که متعاقباً اعلام می‌شود، خواهند داشت. با این وجود، دانشجویان قدیمی امکان حذف یا اضافه نمودن دروسی که کلاس‌های آن‌ها از ابتدای نیم‌سال تحصیلی جاری شروع شده است، را در بازه انتخاب واحد دانشجویان نوورود نخواهند داشت.

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا اطلاع‌رسانی مقتضی به اعضای هیات علمی، مدرسین مدعو و دانشجویان آن دانشکده برای آگاهی از موارد فوق‌الذکر انجام پذیرد.