شناسهٔ خبر: 43572613 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

خرید سلاح آمریکاییان در آستانه انتخابات؛ جلوه‌ای از جنون یا ترس؟!

بسیاری از مردم آمریکا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری این کشور به طرز اعجاب آوری به خرید سلاح روی آورده اند. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق گزارش بلومبرگ، پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است روز سه شنبه ۱۳ آبان ۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰) برگزار شود و از سوی دیگر مردم این کشور در آستانه اتنخابات به طرز جنون آمیزی به خرید اسلحه و تجهیزات نظامی روی آورده اند.

بیم و نگرانی از ناآرامی پس از انتخابات سبب تلاش مردم به خرید تجهیزات نظامی از قبیل جلیقه‌های ضدگلوله، ماسک‌های مقاوم در برابر گلوله‌های ساچمه‌ای و اسلحه شده است.

اوضاع کنونی را نخستین‌بار در زمان مالکیت سلاح شاهد بودیم و از طرفی حوادث مرتبط با تیراندازی در آمریکا سالانه هزاران کشته برجا می‌گذارد.

مردم نگران احتمال ناآرامی‌های بیشتر در روز‌های نزدیک به انتخابات، روز انتخابات و بعد از آن هستند و تاکنون تلاش گروه‌های مخالف آزادی حمل و استفاده از سلاح با سنگ اندازی مافیای اسلحه این کشور شکست خورده است.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا یکی از حامیان حمل سلاح در این کشور است و می‌توان گفت؛ نخستین بار، فروش تجهیزات تاکتیکی در آمریکا در روز‌های نخست شیوع بیماری کووید ۱۹ یعنی ماه‌های مارس و آوریل شدت گرفت که شهر‌ها و ایالت‌ها به تدریج تعطیل شدند.

انتهای پیام/