شناسهٔ خبر: 43572554 - سرویس سیاسی
منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

دفاع سفیر سعودی از توافق‌ سازش

سفیر عربستان سعودی در اردن ضمن دفاع از سازش با رژیم صهیونیستی، از آمادگی کشورش برای اجرای پروژه‌های بزرگ مشترک با «امان» خبر داد.

صاحب‌خبر -

«نایف بن بندر السدیری» سفیر عربستان سعودی در اردن از توافق‌های سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی دفاع کرد و از آمادگی کشورش برای پروژه‌های مشترک بزرگ با اردن خبر داد.

بر اساس گزارش «عربی ۲۱»، السدیری گفت، کشورها بر اساس منافع خود توافق‌ عادی‌سازی روابط با اشغالگر اسرائیلی بسته‌اند و آنچه میبینید برای مسأله فلسطین مفید است.

بحرین و امارات در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و اخیرا نیز سودان به این قافله پیوسته است.

نایف بن بندر در ادامه از آمادگی ریاض برای اجرای بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری میان اردن و عربستان سعودی سخن گفت، این پروژه خط راه‌آهنی است که «عقبه» در جنوب اردن را به امان پایتخت این کشور وصل می‌کند.

ویژگی مردان آبان را بدانید عکس لو رفته قبل از عمل ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا روغن نباتی هم نایاب شد / آیا روغن هم سهمیه بندی می شود؟ وام فوری ۱۰۰میلیونی بدون ضامن +جزئیات جدید پیش بینی قیمت سکه /سکه شدیدا ارزان شد زمان واریز یارانه 120 هزارتومانی مشخص شد +جزئیات جدید کدام مشترکان مشمول برق رایگان هستند؟ شرط بندی بر سر ریحانه پارسا ! تشخیص فوری کرونا با این دستگاه جدید +عکس تجاوز تتلو به دختر 14 ساله لو رفت ! + فیلم تجاوز سوپرایز رضا قوچان نژاد برای پسرش + عکس جدید