شناسهٔ خبر: 43572522 - سرویس اجتماعی
منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج:

نبود پارکینگ عمومی در جوار گذر سبز حاشیه رودخانه کرج مشکل ساز خواهد شد

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم مطالعه و طراحی پارکینگ عمومی برای گذر سبز حاشیه رودخانه کرج تاکید کرد و گفت: نبود پارکینگ در این محل مشکل ساز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحیم خستو امروز (دوشنبه) در آئین افتتاح گذر سبز حاشیه رودخانه کرج با قدردانی از اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در احداث فضای سبز و بهبود وضعیت فضاهای بی دفاع شهری، اظهار کرد: با احداث پروژه گذر سبز حاشیه رودخانه کرج دو منطقه قدیمی حصار و خلج آباد به هم پیوند زده شدند.

وی با بیان اینکه مناطقی همچون حصار و خلج آباد از هویت‌های کرج محسوب می‌شوند، عنوان کرد: دو موضوع رشد و توسعه از مسائل مهم در بهبود وضعیت شهری به شمار می‌رود که معمولاً در جهان سوم حرکت در حوزه رشد دیده می‌شود.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آنچه که زمینه توسعه شهری را فراهم می‌کند، شکوفایی است، تاکید کرد: احیای بافت مرده در مناطق بی دفاع شهری در روند توسعه تأثیر به سزایی دارد.

وی با بیان اینکه احیای بافت مرده معضلات اجتماعی را برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: مبالغی که برای احیای بافت فرسوده در کرج تخصیص یافته در مقایسه با هزینه‌های شهرداری بسیار اندک است در صورتی که حرکت در راستای احیای بافت فرسوده از اهمیت بالایی در توسعه شهری برخوردار است.

خستو با اشاره به لزوم پیوست فرهنگی پروژه‌های عمرانی کرج، خاطرنشان کرد: پیش از اجرای هر پروژه‌ای باید پیوست فرهنگی آن مورد مطالعه قرار گیرد.

به گفته وی لازم است اقدامات مطالعات لازم برای طراحی پارکینگ خودرو در جوار گذر سبز حاشیه رودخانه کرج انجام شود چراکه نبود پارکینگ در این محدوده مشکل ساز خواهد شد.