شناسهٔ خبر: 43572334 - سرویس اجتماعی
منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

پیام تقدیر رهبری از ناجا مسئولیت ما را سنگین تر می کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیرضا ادیانی، در راستای  پیام تقدیر، تشکر و ابلاغ سلام فرماندهی معزز کل قوا به ناجا، اظهار داشت: پیام حضرت آقا محبت آمیز و انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف به مردم بیشتر می‌کند.

وی افزود: این پیام الهی برای مجموعه ناجا مدال افتخار است. حضرت آقا در تاریخ بیست و نهم مهر هزار و سیصد و نودونه پیام تشکری خطاب به فرمانده ناجا فرمودند که «سردار اشتری؛ سلام من را به همه‌ کارکنان خوب و زحمت‌کش و خدوم نیروی انتظامی برسانید مردم عزیز ما قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگزاران به خود و کشور هستند و امروز اقتدار و مهربانی را توأمان در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران احساس میکنند و از ابتکارات ناجا در برخورد با منکرات استقبال می کنند».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، گفت: ناجا در برخورد با منکرات و مفسدان و مخلان به نظم و امنیت تحت تأثیر فضای رسانه‌ای و خبری بدخواهان به انقلاب و نظام اسلامی نمی‌شود.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد: کارکنان ناجا با از خودگذشتگی و ایثار، نظم و امنیت را از مرز تا داخل شهرها برقرار می‌کنند. خط قرمز ناجا حفظ ارزش‌ها و تأمین امنیت شهروندان است و این پیام مسئولیت ما را سنگین تر کرده است.

وی گفت: ناجا تحت رهبری داهیانه فرماندهی معزز کل قوا در تلاش برای رسیدن به پلیس مکتبی در تراز انقلاب است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، افزود: مطالبه مردم از ناجا اقتدار و برخورد با اخلال‌گران است. نیروی انتظامی امروز از جنس خود مردم و برای خدمت به مردم است و به وظایف خود آشنایی دارد و مردم ما قدردان کارکنان ناجا هستند.

وی گفت: کارکنان ناجا برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برای برقراری امنیت هیچ مرزی را نمی‌شناسد و نمونه آن هم شهدایی است که ما تقدیم می‌کنیم.