شناسهٔ خبر: 43570432 - سرویس سیاسی
منبع: خانه ملت | لینک خبر

حدادی در تشریح نشست کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها:

لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور نماینده شورای نگهبان می‌شود/ طرح تحقیق و تحقیق از استانداری خوزستان بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها ودهیاری ها با حضور نماینده شورای نگهبان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون (پنجم آبان ماه) گفت: بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار بود، این لایحه برای سومین بار از سوی شورای نگهبان به دلیل مغایرت با اصل 100 قانون اساسی برگشت خورده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز تصمیم گرفته شد که بررسی ایراد شورای نگهبان در نشستی با حضور نماینده این شورا انجام شود تا برای چهارمین بار رد نشود. از این رو فردا با حضور نماینده شورای نگهبان در این زمینه جلسه خواهیم داشت.

وی بیان کرد: در ادامه مولوی نماینده مردم آبادان درخواست طرح تحقیق و تحقیق از استانداری خوزستان را ارائه کرد، در نشست امروز این درخواست طرح موضوع شد و قرار شد جلسه آینده بررسی های لازم صورت گیرد، سپس کمیسیون در این مورد تصمیم گیری کند./

پایان پیام