شناسهٔ خبر: 43507615 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبرداد:

بهره مندی ۷۰۰ دانش آموز از بسته های تحصیلی اوقاف

زنجان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۷۰۰ دانش آموز نیازمند از بسته های تحصیلی اوقاف بهره مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به طرح های خیریه اجرایی شده توسط اوقاف در نیمه نخست امسال گفت: ما همواره اعلام می کردیم که اوقاف ظرفیت های بسیار خوبی دارد و می توان در محرومیت زدایی و خدمت به محرومان براساس نیت واقفان خوب استفاده کرد که این اقدام تهیه بسته های تحصیلی مَطلع خیر شد و معتقدیم با هم افزایی می شود کارهای خوبی انجام داد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های شاخص اجرا شده توسط اوقاف و امور خیریه بیان کرد: طرح مهر تحصیلی از جمله این طرح‌ها بود که در قالب ۷۰۰ بسته برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

کرمی با بیان اینکه طرح مهر تحصیلی در قالب هزینه‌کرد ۶ موقوفه اجرایی شد و در قالب آن بسته‎های تحصیلی تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، افزود: بسته مهر تحصیلی شامل «کیف، دفتر و لوازم التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرایی شد.

کرمی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده است.