شناسهٔ خبر: 43475587 - سرویس ورزشی
منبع: طرفداری | لینک خبر

داگلاس کاستا: واکنش هونس نسبت به جدایی من از بایرن مونیخ قابل درک بود

احمدرضا بختیاری

وینگر برزیلی باواریایی ها احترام زیادی برای رئیس سابق این باشگاه قائل است.

صاحب‌خبر -

داگلاس کاستا در سال 2015 به بایرن مونیخ پیوست اما پس سپری کردن دو فصل در این تیم و حضور قرضی و یک ساله در یوونتوس، در سال 2018 به این باشگاه ایتالیایی پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، اولی هونس، رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ در زمانی که داگلاس کاستا این تیم را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، در مصاحبه‌ای گفته بود که این وینگر برزیلی فقط برای پول و دستمزد بیشتر از این باشگاه جدا شده است. کاستا اکنون اذعان می کند که هیچ مشکلی با صحبت های هونس در آن زمان ندارد و در این رابطه می گوید:

احترام زیادی برای هونس قائل هستم. او نقش بزرگی در اولین انتقال من به بایرن مونیخ داشت. او مرا از اوکراین به یک باشگاه بزرگ اورد و من هرگز این را فراموش نخواهم کرد. منطقی است که او در آن زمان باید منافع باشگاه را در نظر می گرفت. من با صحبت های او در آن زمان مشکلی ندارم. می دانم که هونس مانند یک شیر برای بایرن مونیخ مبارزه می کند. واکنش هونس نسبت به جدایی من از بایرن مونیخ قابل درک بود. این باشگاه بازیکن مهم خود را از دست داد. از نظر هونس، جدایی من از بایرن مونیخ صرفا مربوط به پول و درآمد بود. من هم اگر جای هونس بودم، می توانستم همین حرف را راجع به خودم بزنم.

این وینگر برزیلی می گوید که انتقال او به یوونتوس صرفا برای کسب درآمد بیشتر نبوده است:

من پیشنهادات دیگری نیز داشتم اما یوونتوس باشگاهی بسیار بزرگ و یکی از تیم های برتر اروپایی است. من در آنجا خواستار کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بودم.  

همچنین بخوانید:

داگلاس کاستا: صحبت های هونس علیه من؟ در گذشته زندگی نمی کنم و پرونده آن قضیه برایم بسته شده است

 

هونس: کاستا یک شخص پولکی بود؛ او فکر می کرد می تواند بایرن مونیخ را تحت فشار قرار دهد