شناسهٔ خبر: 43456929 - سرویس استانی
منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فرماندار شهرستان :

پیگیر بازگشایی تالارهای عروسی طرقبه شاندیز هستیم

فرماندار بینالود گفت: با ارسال درخواستی به استانداری خراسان رضوی، خواستار تدوین شیوه‌نامه های بهداشتی جدید برای بازگشایی تالارهای عروسی در این شهرستان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن حسینی اظهار کرد:  با توجه به اتمام عزاداری‌های ماه صفر و شروع فصل برگزاری مجالس عروسی، تالارهای عروسی شهرستان همچنان بسته است اما معتقدیم با تداوم این وضع، برخی با اقدامات زیرزمینی جشنها را در باغ ها و تالارها به صورت مخفیانه و به دور از نظارتهای بهداشتی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: بازگشایی مجدد تالارها به خاطر حفظ اشتغال این صنف و رعایت موازین بهداشتی منطبق با شیوع کرونا درخواست اصلی اتحادیه تالاردارهای شهرستان است.

فرماندار بینالود گفت: ۸۰ تالار عروسی به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت دارند و این اتحادیه قول داده در صورت بازگشایی تالارها، شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی به صورت کامل رعایت شود.

وی افزود: به خاطر تردد زیاد بین دو شهرستان مشهد و بینالود وضعیت شیوع کرونا در طرقبه شاندیز هم قرمز و بحرانی است.

حسینی ادامه داد: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی شمار ساکنین این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در دو شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری سکونت دارند، همچنین در مجموع، ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/