شناسهٔ خبر: 43431597 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

هاجر دباغی: زندگی با کرونا را یاد گرفته‌ایم/ لغو لیگ فوتبال به ضرر زنان است

معصومه مومی‌وند

بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان گفت: یاد گرفته‌ایم با کرونا زندگی کنیم، بنابراین لیگ فوتبال باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

هاجر دباغی، بازیکن تیم فوتبال زنان سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا به شروع لیگ برتر زنان اشاره و بیان کرد: گفته شده از اواخر آبان لیگ شروع می‌شود اما احتمالا به تعویق می‌افتد چون هنوز مسابقات لیگ یک برگزار نشده است. با این حال تاکنون ۳- ۴ تیم تمرینات خود را آغاز کرده‌اند تا برای مسابقات آماده شوند اما سپاهان هنوز تمرین نکرده چون اصفهان دو هفته در قرنطینه بود و باشگاه اعلام کرده با صدور مجوزها تمرینات شروع می‌شود.

این بازیکن با بیان اینکه ناتمام ماندن فصل گذشته لیگ برتر به نفع تیم‌ها بود، به لزوم برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: فصل قبل هنوز زندگی با کرونا را یاد نگرفته بودیم اما اکنون همه می‌دانیم لیگ باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شود و به گونه‌ای عمل کنیم که بیماری کمترین تاثیر منفی را در روند کاری‌مان بگذارد.

او افزود: تیم‌ها در سراسر دنیا همه چیز را شروع کرده‌اند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار عادی خود را انجام می‌دهند. ما هم باید الگوبرداری کنیم و اجازه ندهیم کارمان به تعویق بیفتد چون هر چه لغو شود به ضرر ما و به گونه‌ای پشت گوش انداختن است.

دباغی در مورد قرارداد خود با تیم سپاهان بیان کرد: سال گذشته قراردادی سه ساله با سپاهان بستم. البته امسال مذاکرات و پیشنهاداتی داشتم اما مسئولان مخالفت کردند، در نهایت با سپاهان به توافق رسیدم و امسال هم در اختیار این باشگاه هستم.

دباغی در مورد نحوه برگزاری لیگ‌ در دو گروه گفت: با این روش موافق هستم چون بهتر از برگزار نشدن لیگ است. کرونا فعلا وجود دارد و به تعویق افتادن مسابقات به ضرر ما است بنابراین باید به هر شکلی لیگ را برگزار کنند.

انتهای پیام