شناسهٔ خبر: 43431591 - سرویس استانی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی یزد:

افزایش امنیت و سلامت عمومی اولویت اجرایی نیروی‌انتظامی است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی یزد ضمن اعلام برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در این استان، گفت: تأمین امنیت و سلامت دو رویکرد جدی پلیس است و تحقق این مهم در گرو مشارکت عمومی و احساس مسئولیت آحاد مردم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ «محمدرضا مزیدی»، با بیان این‌که هفته نیروی انتظامی از امروز ۲۷ مهر ماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی عبارت «با هم برای امنیت و سلامت» تعیین شده است.

وی افزود: امنیت و سلامت دو عامل مهم برای پویایی بیش از پیش جوامع هستند که تحقق کامل آن مستلزم احساس مسئولیت تمام اقشار جامعه است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه با بیان این‌که در شرایط کنونی و بحران شیوع کرونا، افزایش امنیت در سایه سلامتی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی محقق می‌شود، گفت: نیروی انتظامی در استان یزد همچون دیگر استان‌های کشور، همواره سعی بر ایجاد امنیت پایدار در حوزه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی دارد.

سرهنگ مزیدی در خصوص برنامه‌های هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در دیار قنات و قنوت و قناعت، تصریح کرد: برگزاری صبحگاه عمومی، تجلیل از پیشکسوتان ناجا در استان، دیدار با امام جمعه یزد و نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با علما و جمعی از روحانیون حوزه علمیه و همچنین تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی، از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار ستاد فرماندهی انتظامی یزد به مناسبت بزرگداشت این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نامگذاری روزهای هفته بزرگداشت نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی، مشارکت عمومی، امنیت اقتصادی و کمک به تولید، آموزش همگانی، مرزبانی ایثار و جوانمردی و سلامت خانواده و فضای مجازی پاک از جمله عناوین تعیین شده برای روزهای هفته نیروی انتظامی در استان یزد و دیگر استان‌های کشور است.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در استان یزد با اشاره به نقش اصحاب رسانه در حوزه آموزش همگانی پلیس، گفت: یک سری محتوای آموزشی ویژه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد تولید شده که از امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا در فضای مجازی و رسانه‌ای استان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

مزیدی در پایان با بیان این‌که اجرای ویژه برنامه پلیس پاسخگو(طرح مشاوره رایگان) و تجدید میثاق با شهدا از دیگر برنامه‌های در دستورکار ناجا در استان یزد است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی انجام شده، به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی‌در یزد تخفیف ویژه و ارائه تسهیلات خاص برای آزادسازی موتورسیکلت‌های توقیف شده در سطح استان یزد اعمال می‌شود.