شناسهٔ خبر: 43368389 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فلیک: مهم نیست حریف بارسا، دورتموند یا دورن باشد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیم ملی آلمان مقابل سوئیس خوب بازی کرده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش "ورزش سه"، انتقادات از یوواخیم لوو و شاگردانش بعد از نتایج پرفراز و نشیب اخیر و تساوی 3-3 خانگی دیشب مقابل سوئیس افزایش یافته است. هانسی فلیک در نشست خبری بازی فردا شب بایرن مونیخ در دی اف بی پوکال برابر اف سی دورن، در مورد شرایط تیم خود و البته تیم ملی آلمان صحبت کرد.

 

هانسی فلیک گفت: "ما به بازیکنانی مانند توماس مولر، ژروم بواتنگ، آلوفونسو دیویس و خاوی مارتینز مرخصی دادیم و انتظار دارم آنها باتری خود را دوباره شارژ کنند. چند روز گذشته را به هماهنگی بازیکنان جدید اختصاص داده و کمی به بازیکنان دیگر استراحت دادیم.

 

 

مهم نیست حریف ما بارسلونا، دورتموند یا دورن باشد، زیرا ما همه بازی ها را جدی می گیریم. ما برای این دیدار آماده شده ایم و آنچه برای ما اهمیت دارد صعود به دور بعدی است. بازیکنانی که در اردوی تیم های ملی بوده اند فردا بازی نمی کنند، اما ما هنوز یک تیم خوب در اختیار داریم. من فقط به مسابقه بعدی فکر می کنم و با توجه به شرایط فعلی تصمیم گرفتیم که الکس نوبل فردا درون دروازه قرار گیرد.

 

نتایج اخیر تیم ملی آلمان؟ در رده ملی وقت کمی برای تمرین دارید. من می دانم جلسات تمرینی چقدر برای انتقال ایده های شما به بازیکنان مهم بوده و یوواخیم لوو چنین شانسی نداشته است. آنچه در حال حاضر گفته می شود برای فوتبال آلمان خوب نیست. دیشب تیم ملی آلمان مقابل سوئیس از نظر فوتبالی خوب بازی کرده و موقعیت های زیادی ایجاد کرد. البته هنوز اشتباهاتی هنگام بازی بدون توپ وجود دارد و در نهایت آمادگی از این حیث این به یوواخیم لوو و کادر فنی او بستگی خواهد داشت."