شناسهٔ خبر: 42910036 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محله‌های شهدا، حسینیه سیار می‌شوند

مسئول بسیج مداحان استان کرمان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، عصر‌ها در محله‌های شهدا، حسینیه سیار شهدا برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

مجید منصوری، مسئول بسیج مداحان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن گرامیداشت ایام حزن و اندوه اهل بیت (ع) و ایام پر افتخار دفاع مقدس گفت: به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) و همه شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سازمان بسیج مداحان با همکاری چند موسسه فرهنگی در ایام حزن اهل بیت (ع) اقدام به راه اندازی حسینیه سیار شهدا کرده است.

او افزود: این برنامه، عصر‌ها به صورت کاروان ماشینی حرکت خود را از ناحیه حضرت رسول (ص) واقع در کنار حسینیه ثارالله کرمان آغاز می‌کند.محله‌های شهدا، حسینیه سیار می‌شوند
منصوری بیان کرد: حسینیه سیار شهدا درب منازل شهدا مستقر می‌شود و راویان دفاع مقدس به روایتگری دفاع مقدس و ذکر شهدا و مداحان به مداحی می‌پردازند.

او تصریح کرد: حسینیه سیار شهدا از ۳۱ شهریور ماه آغاز شده است و تا ۵ مهر ماه هر عصر درب منازل یکی از شهدا در محله‌ها و نقاط مختلف شهر که از قبل هماهنگی‌ها انجام شده است، به اجرای برنامه می‌پردازد.

محله‌های شهدا، حسینیه سیار می‌شوند

مسئول بسیج مداحان استان کرمان با بیان اینکه این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم همراه است، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع منحوس ویروس کرونا، در این مراسم‌ها تمام دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی رعایت می‌شود.

انتهای پیام/ب